باوجود اخراج مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو از زمین در دیدار حساس با بنفیکا، هواداران پورتو از این بازیکن ایرانی حمایت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پورتو در هفته چهاردهم لیگ پرتغال بامداد امروز به مصاف بنفیکا رفت که این بازی با تساوی یک - یک تمام شد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه هم نقش اول را در رقم زدن این نتیجه برای پورتو داشت. او در نیمه نخست برای پورتو گلزنی کرد و در نیمه دوم به دلیل خطای شدید روی بازیکن بنفیکا، از زمین مسابقه اخراج شد.

طارمی البته بعد از پایان بازی با انتشار پیامی بابت اخراجش از زمین عذرخواهی کرد: «از همه همبازیانم، کادر فنی و همه هواداران پورتو و تیم داوری به دلیل کارت قرمزی که دریافت کردم، عذرخواهی می‌کنم. قصد من این بود که توپ را بزنم و هرگز نمی‌خواستم به بازیکن بنفیکا آسیب بزنم. بسیار ناراحت هستم.»

این پیام طارمی بازتاب بسیار گسترده و مثبتی میان هواداران پورتو داشت و نشان داد مهاجم ایرانی تا چه حد در این تیم به محبوبیت رسیده است. اکثر پیام‌هایی که در زیر متن عذرخواهی طارمی ثبت شده، به حمایت از وی اختصاص دارد و اینکه او باید این مسئله را فراموش کند.

نکته جالب اینجاست که بعضی از کاربران پرتغالی در فضای مجازی حتی با زبان فارسی به حمایت از مهاجم ایرانی خود پرداخته‌اند.

پیام بعضی از هواداران پورتو در زیر آمده است:

«چیزی برای عذرخواهی نیست. به تمرین خوب و یادگیری ادامه بده. ما روی تو حساب کرده‌ایم مهدی»

«تو انسان خوبی هستی. نگران نباش. اشتباهات رخ می‌دهد. ما کنار تو ایستاده‌ایم.»

Blue heart

«به حرکت رو به جلو ادامه بده. ما آن طارمی بزرگ را می‌شناسیم. باید تا پایان برای جنگیدن ادامه داد. از تو بابت تمام چیزهایی که در زمین به ما دادی ممنون هستیم. ما قهرمان خواهیم شد.»

«تو نباید عذرخواهی کنی… ما باید تشکر کنیم. ممنون طارمی!» (به زبان فارسی)

انتهای پیام/

کد خبر: 1087591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =