تشکیل ۷۴ تیم برای شرکت در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی

مسئول اجرایی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از تشکیل ۷۴ تیم برای شرکت در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی خبرداد.

عبدالله معرفت مسئول اجرایی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه جشنواره ملی کرسی‌های آزاداندیشی اظهارکرد: درحال حاضر ۷۴ تیم برای شرکت در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در کلِ استان تشکیل شده است؛ بیشتر تیم ها در حوزه پزشکی و سلامت اعلام آمادگی کرده‌اند به طوری که ۱۵ تیم از دانشکده پزشکی و دندان پزشکی تشکیل شده است.

وی افزود: در سایر دانشکده‌ها نیز از جمله علوم انسانی نیز تیم‌های دیگری با موضوعات سیاسی تشکیل شده است؛ امیدواریم تا هفته اول بهمن ماه پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جزئیات موضوعات تیم‌ها نیز به طور کامل مشخص شود. درحال حاضر نیز تمام تیم‌ها به طور کامل تشکیل شده است و خوشبختانه از آمادگی لازم برای شرکت در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی برخورداراند.

معرفت ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تیم‌ها برای هفته اول بهمن به صورت وبیناری در نظر گرفته شده است؛ البته باتوجه به نزدیکی ایام امتحانات، هنوز تعداد زیادی از دانشجویان برای شرکت در این کارگاه‌ها اعلام آمادگی نکرده‌اند اما امیدواریم به تدریج شاهد افزایش مشارکت دانشجویان در این زمینه باشیم.

مسئول اجرایی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: ما برای شرکت هرچه بهتر تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در این رویداد ملی، از ظرفیت استادان جهاد دانشگاهی نیز استفاده کرده‌ایم و در زمینه‌های مختلف با آن‌ها تبادل اطلاعات داشته‌ایم. باتوجه به این که استادان جهاد دانشگاهی دارای تجربه‌های ارزشمندی در این زمینه هستند، از تجربیات آن‌ها نیز استفاده خواهیم کرد.

وی درباره حمایت از تیم‌های دانشجویی برای نقش آفرینی هرچه بهتر در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی گفت: در این زمینه از ظرفیت و تجربه استادان فعال فرهنگی و سیاسی و نقش آفرینان این عرصه استفاده کرده‌ایم؛ سعی ما بر این است که فرآیند برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به طور کامل و بدون نقص در سطح استان آذربایجان شرقی اجرا شود. با سرپرست تیم‌ها به طور کامل صحبت شده و موضوعات پیشنهادی تیم‌ها مورد بررسی قرار گرفته است و در نهایت به روزترین و کامل ترین موضوع برای شرکت در رویداد ملی انتخاب خواهد شد.

معرفت با بیان این که ۴۰ درصد از موضوعات پیشنهادی برای رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی دارند، تاکید کرد: ۳۰ درصد از موضوعات پیشنهادی نیز در زمینه پزشکی و سلامت بوده است که در این راستا به موضوعاتی از قبیل مبارزه با کرونا و واکسن داخلی و خارجی پرداخته شده است. همچنین ۵ درصد موضوعات ارائه شده در زمینه مباحث هنری و ۱۰ درصد مسائل اقتصادی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =