افزایش اعتبار خرید تجهیزات کمک آموزشی دانشجویان روشندل

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از مساعدت صندوق رفاه دانشجویان برای خرید تجهیزات کمک آموزشی دانشجویان روشندل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، الیاس منیری با اشاره به جلسه وبیناری معاونت امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با نمایندگان دانشجویان دارای آسیب بینایی گفت: این جلسه به منظور بررسی و رسیدگی به نیازهای خاص این گروه از دانشجویان به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: برای اولین بار است که برای تامین تجهیزات، نیازهای فردی، عمومی و خدماتی_رفاهی دانشجویان روشندل، جلسه ای با حضور نمایندگان این دانشجویان برگزار میشود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان سال گذشته و امسال، اعتباری را برای تامین تجهیزات مورد نیاز دانشجویان دارای آسیب بینایی در اختیار دانشگاه ها قرارد داده است تا تجهیزات مورد نیاز آنها توسط دانشگاه‌ها تامین شود که در این جلسه نمایندگان دانشجویان مذکور، نیاز اصلی این دانشجویان که عمومیت دارد را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه اعتباری که برای خرید تجهیزات مورد نیاز دانشجویان روشندل در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفته، امسال افزایش چشمگیری داشته است، گفت: تاکنون سه جلسه با حضور نمایندگان امور دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم و نمایندگان این گروه از دانشجویان برگزار شده است که بعد از برگزاری یک جلسه دیگر نهایی میشود.

منیری ادامه داد: در این جلسه، فراهم آوردن تجهیزات فردی مانند: لپتاپ، تلفن همراه، دستگاه ضبط و پخش، نرم افزارهای کاربردی تبدیل تصویر به متن (OCR) و تجهیزات عمومی مانند: تولید و توزیع منابع صوتی با کیفیت و همچنین تقویت پایگاه کتابهای صوتی دانشگاه تهران (که قابل دسترس همه دانشجویان است) مورد تاکید قرار گرفت.

/انتهای پیام

کد خبر: 1087599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =