علیرضا بیرانوند بازهم در ترکیب آنتورپ/دیدار تعیین کننده مقابل خنت

باوجود پاسخ مبهم سرمربی جدید تیم فوتبال آنتورپ درباره ایجاد تغییر در این تیم، یک سایت بلژیکی اعلام کرد علیرضا بیرانوند در بازی مقابل خنت بازهم در ترکیب اصلی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در یکی از بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ بلژیک فردا یکشنبه تیم آنتورپ به مصاف خنت می‌رود. این مسابقه برای علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ حساسیت بالایی دارد.

بیرانوند در بازی گذشته آنتورپ مقابل میشلن عملکرد سئوال برانگیزی داشت و سه گل دریافت کرد. همین مسئله باعث شده است تا ابهاماتی درباره آینده بیرانوند و بازی کردن او ایجاد شود. در آن مسابقه «فرانک فرکوترن» به تازگی کارش را در آنتورپ شروع کرده بود و شناخت چندانی از تیم نداشت. او بعد از چند روز تمرین با آنتورپ، این تیم را آماده بازی با خنت کرده است.

فرکوترن در نخستین گفتگوی خود با مطبوعات بلژیک درباره اینکه ارزیابی اش از تیم آنتورپ چیست، گفت: هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

وی به صورت غیر مستقیم ایجاد تغییرات گسترده در آنتورپ را رد کرد و گفت: به طور کلی به چیزی که در آنتورپ وجود داشت ادامه می‌دهیم ولی می‌خواهیم چند مورد را تغییر بدهیم. این مسئله می‌تواند باعث ایجاد تردید یا سردرگمی شود.

سایت «gva» بلژیک بعد از انعکاس صحبت‌های سرمربی آنتورپ نوشت: «با این حال سردرگمی و تردید در یک مورد وجود ندارد و آن هم انتخاب دروازه بان برای بازی روز یکشنبه است. دروازه بان آنتورپ در بازی بعد علیرضا بیرانوند است. علیرغم عملکرد نامطمئن، دروازه بان ایرانی همچنان درون دروازه خواهد بود چون ژان بوتز مصدوم است و فرصتی برای بازی دادن یکباره به ماتیاس (دروازه بان سوم آنتورپ) نیست. این یک بازی مهم برای بیرانوند خواهد بود زیرا او می‌داند که هنوز نتوانسته عملکرد قانع کننده‌ای داشته باشد و می‌داند که آنتورپ به زودی اقدام به جذب یک دروازه بان بلژیکی می‌کند. بیرانوند فقط با یک عملکرد درخشان مقابل خنت می‌تواند جلوی این اتفاق را بگیرد.»

در تیم خنت میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران حضور دارد و تقابل این دو ایرانی در لیگ بلژیک با توجه به شرایط حساس بیرانوند می‌تواند قابل توجه باشد.

آنتورپ در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده ششم جدول بلژیک قرار دارد و خنت هم با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =