تسهیلات “طرح حمپاد” صندوق بازنشستگی برای ۵۴۰۹ نفر فردا پرداخت می شود

مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات “طرح حمپاد” برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط در روز شنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی دیروز (جمعه) با اعلام این خبر گفت: با مشخص شدن مشمولان مرحله نخست طرح حمپاد یا طرح حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق، تسهیلات ۳ و ۵ میلیون تومانی برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط روز شنبه ۲۷ دیماه ۱۳۹۹ به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

خدامی با بیان اینکه این تسهیلات ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد خواهد بود گفت: طبق اعلام قبلی در این طرح برای پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد ۳ میلیون تومان و برای پایان نامه های مقطع دکترای فرزندان بازنشستگان مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله تعداد دو هزار و ۵۴۰ نفر در مقطع دکترا و دو هزار و ۸۶۹ نفر در مقطع کارشناسی ارشد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح حمپاد شده‌اند.

گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری طرح حمپاد را برای حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق در نظر گرفته تا بخشی از دغدغه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری به این ترتیب برطرف شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =