انهدام باند فروش اسلحه در فضای مجازی/ کشف ۲۰۰۰ قبضه سلاح

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از انهدام باند مجازی فروش اسلحه و کشف ۲ هزار قبضه سلاح شکاری تقویت شده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف ۲ هزار سلاح شکاری تقویت شده خبر داد.

‌ سردار "علی ذوالقدری" در تشریح  خبر فوق اظهار داشت: در اجرای طرح  برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصد های اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند اخیر مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند، افزود: در پالایش های اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از آنان آغاز شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی  تهران بزرگ گفت: تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت و  ماموران موفق شدند در عملیات مختلف شبانه روزی یک هفته ای مخفیگاه آنان را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی کرده و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مرجع  قضائی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مراقبت پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه  داشت تا اینکه ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور کلیه متهمان در مخفیگاه شان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر ۴ متهم را دستگیر و  در بررسی های بیشتر از مخفیگاه آنان، ۲ هزار سلاح شکاری تقویت شده کشف کنند.

گفتنی است متهمان به قاچاق بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =