ایجاد سرای نوآوری با هدف اشتغال بیش از ۴۰۰ دانش‌آموخته دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر از ایجاد سرای نوآوری در شهرستان شاهین‌شهر با هدف اشتغال بیش از ۴۰۰ دانش‌آموخته دانشگاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ عبدالرسول مستأجران درباره اقدامات و تازه‌ترین فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: با توجه به تعاملات انجام‌شده با مسئولان اجرایی شهرستان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ایجاد سرای نوآوری شهرستان شاهین‌شهر با هدف اشتغال بیش از ۴۰۰ دانش‌آموخته دانشگاهی از طرح‌های در دست اقدام این دانشگاه است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، استقرار سرای نوآوری در دومین شهر باسواد کشور با داشتن رتبه نخست توسعه انسانی بین شهرستان‌های استان اصفهان فرصت مناسبی برای توسعه این واحد دانشگاهی بوده و برای رشد جذب دانشجو در نیمسال‌های بعدی در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، گشایش گروه پژوهشی داده‌کاوی و آمار کاربردی در آذر سال جاری از دیگر اقدامات انجام‌شده در این واحد دانشگاهی است که با توسعه فعالیت‌ها این گروه پژوهشی به پژوهشکده ارتقا خواهد یافت.

مستأجران اضافه کرد: توسعه فعالیت دانش‌بنیان و ارتقای هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحد دانشگاهی شاهین‌شهر، ایجاد زمینه تحکیم ارتباط میان دانشگاه و صنایع استراتژیک استان اصفهان برای حل مشکلات صنایع با استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه و تحقق اهداف دانشگاه در اجرای طرح‌های پایش و پویش از اهداف این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر عنوان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و شرکت پلی اکریل ایران، ایجاد زمینه لازم برای توسعه همکاری‌ها و انعقاد قرارداد طرح پژوهشی برون دانشگاهی، تعریف موضوعات پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی متناسب با نیاز صنایع و نهادهای اجرایی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این واحد دانشگاهی است که با توسعه تعاملات دانشگاه این موضوعات به‌صورت کاربردی تدوین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های درسی به‌صورت مجازی و برخط در سال تحصیلی جاری، همواره بر حفظ کیفیت آموزشی تأکید و با ایجاد دفاتر و اتاق‌های مجازی و برخط برای استادان و مدیران دانشگاه در راستای ایجاد ارتباط بیشتر میان دانشجویان با دانشگاه اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر توضیح داد: کلاس‌های مجازی این واحد دانشگاهی بر بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با کیفیت مطلوب در حال برگزاری است و کلاس‌های عملی مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =