راه‌اندازی هنرستان و مدرسه عالی سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از راه‌اندازی هنرستان و مدرسه عالی سلامت در واحد گرگان خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در حاشیه علیرضا لادن‌مقدم معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی از دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: با وجود توانمندی و ظرفیت‌های فراوان در دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مهارت‌آموزی مقرر شد گام جدی در زمینه مهارت‌آموزی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان برداشته شود.

وی اضافه کرد: مقدمات اجرای بخشنامه مهارت‌آموزی در دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی استان گلستان از ماه‌های گذشته آغاز شد و مدارس عالی مهارت که با دوره‌های کوتاه‌مدت مهارت، افراد و متقاضیان را آماده اشتغال و بازار کار می‌کنند در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان درباره واگذاری کاردانی‌ واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی افزود: از بهمن ۱۳۹۹ کاردانی‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به دانشکده مهارت و کارآفرینی واگذار و موارد مربوط به این رشته‌ها توسط دانشکده انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به حمایت همه‌جانبه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای در اختیار قرار دادن فضا و امکانات کارگاهی به دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی اضافه کرد: امیدواریم در سال تحصیلی آینده با همکاری واحدهای دانشگاهی استان گلستان برای نخستین‌بار در کشور، مرکز مهارت و هنرستان سلامت را در واحد گرگان راه‌اندازی کنیم.

طاهری یادآور شد: در راستای تأکید دکتر طهرانچی مبنی بر راه‌اندازی مدارس عالی مهارت در سطح واحدهای دانشگاهی، مدارس عالی کشاورزی، ساخت طلا و جواهرات و زیورآلات و صنایع چوب و فلز و چرم در واحدهای گرگان، علی‌آباد کتول و آزادشهر تأسیس خواهد شد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش دانش‌آموزان براساس تراز انقلاب اسلامی افزود: مدرسه تعلیم و تربیت علوی و فاطمی در سمای واحد گرگان راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت موجود در استان گلستان، آموزشکده‌های زبان به‌زودی در این استان فعال می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =