فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی بهمن ۹۹ اعلام شد

سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی بهمن سال ۹۹ هستند را به خدمت سربازی فرا خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: تمامی مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می‌بایست در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و … را به همراه خود داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در این اطلاعیه متذکر شده که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =