بیش از هزار تیم در مسابقات ملی کرسی‌های آزاداندیشی ثبت‌نام کردند/ استفاده از ظرفیت کانون‌ها در ارتقای فضای نشریات دانشجویی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون هزار و ۱۱ تیم برای شرکت در این رویداد ثبت نام کرده اند که خوشبختانه روند مطلوبی است؛ اگر این روند در حوزه کرسی های آزاد اندیشی ادامه داشته باشد، قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید کاظم یکانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وضعیت نشریان دانشجویی اظهار کرد: فرصت برای شرکت جشنواره قلم بسیار اندک است و هر ۷ هزار دانشجو باید دارای یک نشریه باشند. واحدها باید نشریات را در سامانه ثبت کنند و این که نشریه ای مجوز داشته باشد و منتشر نشود، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: برای رشد فضای نشریاتی، نباید صرفا به دنبال دانشجویان برویم بلکه کانون های دانشجویی نیز می توانند در این زمینه اثر گذار باشند. خوشبختانه کانون های دانشجویی در وضعیت خوبی قرار دارند و در ماه های گذشته رشد چند برابری داشته اند. لذا باید با استفاده از ظرفیت آن ها در زمینه ارتقای فضای نشریات اقدام کنیم. 

یکانی تصریح کرد: تنها مرجع نظارت بر نشریات، کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی در واحدهای دانشگاهی است و تنها این کمیته باید بر نشریات نظارت داشته باشد. همچنین یکی از موضوعاتی که می توانیم با استفاده از آن کیفیت نشریات‌را حد مطلوبی برسانیم، بازسازی نشریات گذشته و قدیمی است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: تاکنون هزار و ۱۱ تیم برای شرکت در این رویداد ثبت نام کرده اند که خوشبختانه روند مطلوبی است؛ اگر این روند در حوزه کرسی های آزاد اندیشی ادامه داشته باشد، قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =