استعفای قطعی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اصرار روی استعفای خود به هیچ وجه حاضر نیست در جلسات این باشگاه شرکت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر به دلیل درگیری لفظی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه با حاشیه های مختلفی روبرو شد.

دعواهایی که ریشه در انتشار فایل ویدئویی از رئیس هیات مدیره این باشگاه در ابتدای فصل جاری لیگ برتر داشت. در این فیلم رسول پناه توهین های تندی را به یحیی گل محمدی و برخی بازیکنان جداشده این تیم نظیر شجاع خلیل زاده نسبت داده بود.

صحبت هایی که باعث استعفای رسول پناه از سرپرستی باشگاه شد اما او قید کناره گیری از ریاست هیات مدیره باشگاه را نزد تا جدال او با یحیی پس از تساوی در دربی ۹۴ پایتخت این بار از سوی سرمربی تیم آغاز شود.

گل محمدی که خواهان برکناری ۴۸ ساعته رسول پناه شده بود با عدم موضع گیری وزیر ورزش در قبال این موضوع روبرو شد تا چاره ای جز بازگشت به تمرینات تیمش را نداشته باشد.

باشگاه پرسپولیس با وجود عدم استعفای رئیس هیات مدیره خود با اصرار علی رغبتی مبنی بر موافقت با کناره گیری اش از جمع مدیران باشگاه پرسپولیس روبرو شد. رغبتی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهان موافقت وزیر ورزش با استعفای خود شد و حاضر نشد در جلسات ماه اخیر این باشگاه شرکت کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از این هم بارها استعفا داده بود اما با درخواست مسعود سلطانی فر در هیات مدیره مانده بود. با این حال رغبتی تصمیم قطعی خود را برای رفتن از باشگاه پرسپولیس گرفته است و حاضر نیست در این باشگاه فعالیت خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =