طرح های تدریس زبان‌های محلی و حمایت از نظام آموزشی بررسی می‌شوند

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طرح تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌ها و طرح حمایت از نظام آموزشی و تحقیقاتی کشور را بررسی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این هفته در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۹ و ۳۰ دی‌ماه) نشست تخصصی خواهند داشت.

در روز دوشنبه ادامه طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس و طرح الحاق یک ماده به قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی(۲) در دستور کار اعضای کمیسیون قرار دارد.

در ادامه دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات و همچنین دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضوتی در کمیسیون طرح صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت انتخاب می‌شوند.

بررسی طرح اجرای اصل ۱۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های کشور) نیز دستور کار پایانی کمیسیون آموزش در روز دوشنبه است.

در روز سه شنبه نیز بررسی طرح حمایت از نظام آموزشی و تحقیقاتی کشور در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

در ادامه نیز وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوالات ۱۱ تن از نمایندگان در کمیسیون آموزش حضور می‌یابد.

دستور کار پایانی کمیسیون آموزش نیز نشست مشترک اعضا با رئیس رسانه ملی و معاون وی در محل سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =