رونمایی از پوستر «جایزه ارغوان»

پوستر چهارمین دوره جایزه داستان کوتاه «ارغوان» با موضوع «آخرین سال قرن» رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مجید عباسی، طراح پیشکسوت که پوستر این رویداد ادبی را طراحی کرده است، در این باره نوشت: طراحی پوستر چهارمین دوره جایزه ارغوان، همانند دوره‌های پیشین از ساختاری واحد پیروی می‌کند که به کمک تصویر مبتنی بر موضوع، از دوره‌های پیشینش تمیز داده می‌شود. آخرین سال قرن، سالی سرشار از اتفاقات سخت و ناگوار بود که انسانیت را فارغ از رنگ، سن و جنسیت به چالش کشید؛ گویی کفش‌های آویزان، نشانه‌هایی هستند از این انسان‌های درمانده که در انتهای قرن معلق و بلاتکلیف ماندند.

چهارمین دوره جایزه داستان کوتاه ارغوان با دبیری اوژن حقیقی، همچون دوره‌های پیشین، ویژه داستان‌نویسان زیر ۳۰ سال برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار از یکم دی شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد. داستان‌های کوتاه باید به صورت تایپ‌شده در سامانه وب‌سایت جایزه «ارغوان» ثبت شود.  اختتامیه این جایزه با معرفی برندگان، خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتشارات هفت‌رنگ با هدف کشف استعدادهای جوان و تلاش برای ارتقای جایگاه آنان از سطح آماتوری به حرفه‌ای و ترویج داستان‌نویسی و فرهنگ کتابخوانی، چهارمین دوره‌ی مسابفه داستان‌ کوتاه نویسی را با موضوع «آخرین سال قرن» برگزار می‌کند. هیات انتخاب این جایزه فرشته احمدی، میترا الیاتی، فرهاد توحیدی، محمد چرمشیر، مهسا محبعلی و هیات داوران احمد پوری، حسین سناپور و لیلی گلستان هستند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1087689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =