حیف اسم علی کریمی که کنار اسم یک‌سری افراد قرار بگیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک‌سری افراد سوار موجی می‌شوند که در فضای مجازی راه می‌افتد و براساس آن دنبال این هستند که خودشان را مطرح کنند چون چیزی برای عرضه کردند ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سایپا مقابل ذوب‌آهن دومین برد خود در این فصل را به دست آورد تا بین تیم‌های تک‌رقمی جدول قرار گیرد. قربانی در مورد تجربه حضورش در سایپا حرف زد: «همه جا گفته‌ام که دلیل حضورم در سایپا کمک کردن به ابراهیم صادقی بوده است. باشگاه سایپا هم باید شرایط را جوری فراهم کند که این مربی جوان و جسور بتواند کارها و برنامه‌هایش را پیش ببرد.»

قربانی در مورد کیفیت سایر تیم‌ها گفت: «به نظر من استقلال و سپاهان از نظر بازیکن، بهترین نفرات را در اختیار دارند اما هنوز هیچ تیمی مدعی اصلی قهرمانی نیست، امتیازها نشان می‌دهد که هیچ تیمی مدعی قطعی نیست.»

او در مورد بازی بعدی سایپا مقابل استقلال گفت: «استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و همان‌طور که گفتم مجموعه خوبی از بازیکنان را نیز در اختیار دارد. مسلماً کار سختی مقابل استقلال پیش‌ رو داریم اما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.»

قربانی که بابت تعریف از کیفیت فنی پرسپولیس در یکی از مصاحبه‌های خود با انتقاد برخی هواداران استقلال در فضای مجازی روبه‌رو شده گفت: «فضای مجازی مثل یک دایره بسته شده که همه ما در آن در حال چرخیدن هستیم و خودمان را گول می‌زنیم و ظاهراً هم قرار نیست چیزی درست شود. الان شما می‌بینید که یک‌سری افراد سوار موجی می‌شوند که در فضای مجازی راه می‌افتد و براساس آن دنبال این هستند که خودشان را مطرح کنند چون چیزی برای عرضه کردند ندارند.»

پیشکسوت استقلال و بازیکن سابق تیم ملی ایران در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور فوتبالی‌ها در این انتخابات نیز صحبت کرد: «با وضعیتی که در این سال‌ها آقایان برای فوتبال ایران ایجاد کرده‌اند، حضور افراد فوتبالی بدون سابقه مدیریتی قطعاً باعث نمی‌شود که اوضاع از آنچه که هست بدتر شود. الان اسامی کسانی که ثبت نام کرده‌اند را ببینید، واقعاً بعضی از اسمها خنده‌دار است، کسانی که هیچ سررشته‌ای از فوتبال ندارند، با اعتماد به نفس جلو آمده‌اند. حیف اسم علی کریمی که کنار اسم یک‌سری افراد قرار بگیرد. من اگر کاره‌ای بودم اجازه نمی‌دادم هر کس خودش را با حضور در انتخابات مطرح کند. من بعید می‌دانم اجازه دهند کسی مثل کریمی رأی بیاورد و انتخاب شود.»

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1087717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =