اشتباه مقابل دیاباته و قائدی تاوان سنگین دارد

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اشتباه مقابل دیاباته و قائدی تاوان سنگینی دارد که ما این اشتباهات را انجام دادیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عباس چمنیان پس از شکست سه بر یک تراکتور تبریز مقابل استقلال تهران به خبرنگاران گفت: به تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی تبریک می‌گویم. در ادامه از هواداران تراکتور بابت نتیجه ای که رقم خورد عذرخواهی می‌کنم. نتیجه خوبی نگرفتیم. روی دو اتفاق گل خوردیم که معادلات ما را به هم زد.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز افزود: ضمن اینکه جریان باد باعث فشار زیاد استقلال و سپس هم اشتباه ما باعث گل دوم حریف شد.

وی افزود: اشتباه مقابل دیاباته و قائدی تاوان سنگینی دارد که ما این اشتباهات را انجام دادیم. فکر نمی‌کنم استقلال به جز سه گل موقعیت دیگری داشت. ما امروز برنامه‌های‌مان خوب پیش نرفت ولی امیدواریم ضعف‌های‌مان را برطرف کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد: امروز بازیکنانی مثل احسان حاج صفی و اشکان دژاگه هنوز به شرایط ایده آل نرسیدند. به همین دلیل نشد از آنها به صورت ثابت استفاده کنیم اما ما همچنان به دنبال برطرف کردن اشکالات و ترمیم نقاط ضعفمان هستیم تا در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنیم.

چمنیان درباره احتیاط این تیم در نیمه دوم با وجود عقب بودن از استقلال گفت: فلسفه تراکتور بازی مالکانه است. در نیمه دوم با تصور اینکه ۴۵ دقیقه وقت داشتیم نمی‌خواستیم عجله کنیم. دنبال روزنه در دفاع پر تعداد استقلال بودیم. موقعیت گل هم ساختیم اما بر خلاف روند بازی گل سوم را خوردیم.

مربی تراکتور تصریح کرد: وقتی تیمی سه گل می‌خورد تعویض ها و تاکتیک هایش عوض می شود. ما هم این کار را کردیم و به گل هم رسیدیم. پس از آن هم یکی دو موقعیت خوب داشتیم که رشید مظاهری آنها را دفع کرد. به هر حال این ذات فوتبال است که وقتی تیمی ۳ گل می خورد شرایط مسابقه تغییر می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =