نشست صمیمانه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر طهرانچی برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی صمیمانه که حدود سه ساعت به طول انجامید، با جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز گذشته (دوشنبه ۲۹ دی‌ماه) در فضایی صمیمانه با دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر طهرانچی در این جلسه، دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را باعث افتخار و پیشرفت علمی و پژوهشی این دانشگاه دانست و گفت: خوشحالیم که دانشجویان دغدغه‌مند و علاقه‌مند به علم‌آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه ارتقای علمی، استانداردسازی خدمات آموزشی و پژوهشی، افزایش کیفیت و سطح استاندارد مدرک تحصیلی از وظایف مسئولان این دانشگاه است، گفت: افزایش کیفیت و کارآمدی، از مهمترین وظیفه مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی است و در این مسیر واحدهای کل کشور مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به شبکه دانشگاه آزاد اسلامی لازم است سطحی از اعتبار در تمام واحدهای دانشگاه به وجود آید تا زمانی‌که دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل می شود، نگران اعتبار مدرک خود نباشد.

دکتر طهرانچی با بیان اینکه در جهت ارتقاء جایگاه مدرک دانشگاه آزاد اسلامی تلاش بسیاری در چند سال اخیر کرده ایم، اظهار داشت: در این راستا سامانه‌های یکپارچه ای همچون سامانه پژوهشیار و آموزشیار ایجاد شده تا کیفیت خدمات و مدارک فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء یابد. دانشگاه آزاد اسلامی امروز به عنوان پیشرو در میان دانشگاه‌های کشور مطرح است.

در این نشست که بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه و محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه نیز حضور داشتند، هفت نفر از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه، به بیان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و مسائل تحصیلی خود درخصوص موضوعات پیش دفاع، ارائه مقاله ها، شهریه، خدمات آزمایشگاهی و... پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =