چهارمین گل متوالی مهاجم استقلال در چهارمین بازی

مهاجم تیم فوتبال استقلال روز گذشته مقابل تراکتور گلزنی کرد تا این چهارمین گل پیاپی او در چهارمین بازی متوالی‌اش باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم استقلال روز گذشته در حالی تراکتور را در تبریز با ۳ گل شکست داد که مهدی قایدی با یک گل و یک پاس گل، یکی از چهره‌های شاخص این بازی بود.

این چهارمین گل قایدی در این فصل بود که در چهارمین بازی متوالی‌اش برای آبی پوشان به ثمر رساند تا نشان دهد بعد از گل نزدن این مهاجم در چند هفته ابتدایی لیگ، حالا کاملاً به روند گلزنی و البته گلسازی گذشته بازگشته است.

قایدی برای اولین بار در هشتمین بازی آبی پوشان (در چارچوب هفته نهم) مقابل گل گهر موفق به گلزنی شد تا استقلال در یک بازی بسیار مهم خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک بر تیم خوب و مدعی گل گهر غلبه کند. وی سپس مقابل آلومینیوم در اراک گل زد تا تیمش در این بازی نیز با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شود.

قایدی سپس مهم‌ترین گل این فصل خود را در دقیقه ۹۳ دربی وارد دروازه پرسپولیس کرد تا به لطف این گل، استقلال مقابل پرسپولیس به تساوی ۲-۲ برسد و سپس روز گذشته نیز موفق شد دروازه تراکتور تبریز را باز کند تا چهارمین گل خود را در چهارمین بازی متوالی به ثمر رسانده باشد.

قایدی در حال حاضر با ۴ گل، ۳ پاس گل و گرفتن یک پنالتی، همچنان یکی از بهترین‌های استقلال و البته موثرترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =