دعوا بایرن و یوونتوس بر سر نخواستن کاستا/ واکنش دشان به شایعه بازگشت بنزما به تیم ملی/ میلان خواهان مدافع همیشه مصدوم بارسا

با بسته خبری فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

انتقال مدافع جوان چلسی به میلان

به نظر می رسد اولین خرید زمستانی روسونری قطعی شده و فرانک لمپارد اعلام کرد ممکن است فیکایو توموری، مدافع 23 ساله چلسی مدتی دیگر استمفوردبریج را به صورت قرضی ترک کند. به نظر می رسد میلان در آستانه توموری به صورت قرضی و با گزینه خرید در پایان فصل قرار دارد، اما فرانک لمپارد ترجیح می دهد گزینه خرید در قرارداد توموری وجود نداشته باشد.

فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "جزئیاتی خاصی وجود ندارد، البته این انتقال هنوز نهایی نشده است. لازم به این موضوع فکر کنم که شرایط از چه زمانی بد پیش رفت، زیرا توموری بازیکنی در حال پیشرفت است. ما در سال گذشته چهار مدافع میانی داشتیم و شما نمی توانید چهار نفر را در یک پست بازی دهید. امسال پنج مدافع میانی داریم، بنابراین شرایط برای مدافعانی که به طور منظم بازی نمی کنند دشوار است.

به همین دلیل ممکن است توموری برای طی روند پیشرفت به صورت قرضی از چلسی جدا شود. او بازیکنی جوان بوده و طی دو یا چند فصل گذشته و از زمانی که من با او کار کرده ام پیشرفت چشمگیری داشته است. این روند ادامه خواهد یافت و ما بهترین راه حل را پیدا خواهیم کرد. من در تلاش هستم تا تعادل تیم حفظ شود و اگر بازیکنان پیشرفت کنند، این برای خود آنها و البته تیم ما مفید است، پس من این تصمیم را مثبت ارزیابی می کنم."

اخراج جامپائولو از سمت سرمربیگری تورینو

مارکو جامپائولو در ابتدای فصل گذشته و پس از سپری کردن دوره ای موفق به عنوان سرمربی جدید میلان منصوب شد، اما اوضاع هرگز بر وفق مراد این سرمریب ایتالیایی پیش نرقفت و او در همان هفته های ابتدایی اخراح شد. بسیاری در آن مقطع معتقد بودند مدیران میلان در مورد مارکو جامپائولو عجله کرده اند، اما او در تورینو نیز عملکرد موفقی نداشت.
 باشگاه تورینو در حال حاضر در رده هجددهم جدول سری آ قرار داشته و به شدت خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کند و ساعتی قبل مدیران این باشگاه اعلام کردند دیگر مارکو جامپائولو سرمربی تورینو نخواهد بود.
 در بیانیه تورینو آمده است: "باشگاه تورینو اعلام می کند که مارکو جیامپائولو را از سمت سرمربی برکنار کرده است. این باشگاه از جیامپائولو و کادر فنی او به خاطر رفتار حرفه ای و تعهدشان در این چند ماه تشکر می کند."

دعوا بایرن و یوونتوس بر سر نخواستن کاستا

مصدومیت های متوالی در سالهای اخیر اجازه درخشش مستمر از داگلاس کاستا را گرفته و این بازیکن کمتر فرصت قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم های خود را پیدا کرده است. چند ماه قبل و در اوج دوران شیوع کرونا، بایرن مونیخ با قراردادی قرضی این بازیکن را از یوونتوس به خدمت گرفت، اما میلی به حفظ این بازیکن در باشگاه آلمانی وجود ندارد.

نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد قرارداد قرضی داگلاس کاستا با بایرن در پایان ماه جاری به اتمام می رسد و هانسی فلیک تمایلی به تمدید این قرارداد ندارد. از طرفی خود یوونتوس نیز خواهان بازگشت داگلاس کاستا نیست و آینده او در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. یوونتوس به دنبال انتقال ولو قرضی او به لیگ برتر یا لالیگا است. با این حال مشکل اصلی دستمزد 6 میلیون یورویی خالص کاستا در هر فصل است و تعداد کمی از باشگاه های جهان در حال حاضر قادر به پرداخت این رقم هستند.

در حال حاضر و با توچجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، داگلاس کاستا علیرغم بازی کردن در فصل جاری در ترکیب یوونتوس و بایرن مونیخ، از نظر قانونی مشکلی برای انتقال به تیم سوم ندارد. اما مشکل اینجاست در حال حاضر هنوز تیمی برای خرد او اقدام نکرده و بازگشت احتمالی به یوونتوس می تواند مشکلات مالی این باشگاه در این دوره دشوار را افزایش دهد.

بارسلونا مقابل بیلبائو فاجعه بود

بارسلونا که به زحمت و با برتری در ضربات پنالتی از سد سوسیداد گذشته و راهی دیدار نهایی سوپرکاپ شده بود، در مقابل بیلبائو در اوقات اضافی مغلوب شد و نتوانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. لوییس سوارز، اسطوره این تیم در دهه 60 میلادی مدعی شد عملکرد بارسا به قدری ضعیف بوده که او نمی داند چونه باید از این تیم انتقاد بکند.

لوییس سوارز گفت: "در نهایت تیمی به عنوان قهرمانی دست یافت که در جریان مسابقه تیم برتر میدان بود. بارسلونا دو بار از بیلبائو پیش افتاد، اما آنها قادر به حفظ برتری خود نبودند و اوقات اضافی نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند.

بارسلونا در وقت اضافه بسیار بد بازی کرد و از آن سو حملات بیلبائو موثر و کارآمد بود. بیلبائو کامل ترین بازی چند وقت اخیر خود را ارائه داد و مانند یک قهرمانی در دیدار فینال حاضر شد. اما عملکرد بارسلونا بسیار ضعیفی تر از تیمی بود که می خواهد در دیدار نهایی به برتری دست یابد. بازیکنان بارسا در تمامی پست ها ضعیف کار کردند و این تیم اینقدر بد و فاجعه بار بازی کرد که نمی دانم باید از کجا صحبت کردن در مورد این تیم را آغاز کرد."

واکنش دشان به شایعه بازگشت بنزما به تیم ملی

کریم بنزما از نوامبر سال 2015 به دلیل پرونده اخاذی از هم تیمی سابق خود یعنی متئو والبوئنا، از تیم ملی فرانسه دور بوده است. ستاره رئال مادرید هرگونه اتهام درباره این قضیه را رد کرده و حتی طی روزهای اخیر میشل مولین، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه نیز اعلام کرد که در صورت برنده شدن در انتخابات اولویت خود را بازگشت کریم بنزما به تیم ملی قرار خواهد داد.

با این حال به نظر می‌رسد که صحبت‌های این نامزد انتخاباتی خیلی به مذاق دیدیه دشان خوش نیامده است. او در این باره گفت: " صادقانه بگویم این خیلی جدی نیست. در واقع کسانی هستند که دوست دارند سر و صدا به پا کنند. من اظهارات او را در روزنامه خواندم و به او پاسخ خواهم داد حتی اگر بدانم با این کار تنها به تغذیه شدن رسانه‌ها کمک کرده ام.

این آقا باید برای پست مربیگری اقدام می‌کرد. از آنجا که او ظاهرا دیپلم مربیگری دارد فکر می کنم که ممکن است فرصتی برای جانشینی من داشته باشد."
 
دشان در ادامه تاکید کرد که تیم ملی فرانسه بدون کریم بنزما نمایش درخشانی در خط حمله خود داشته است. او در ادامه گفت: " به آمار خط حمله ما نگاه کنید. به ندرت و شاید هرگز خط حمله ای با این تاثیر گذاری داشته‌ایم. این یک واقعیت است حتی اگر کم در مورد آن صحبت شود."

میلان خواهان مدافع همیشه مصدوم بارسا

به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا دیگر از دست مدافع فرانسوی خود خسته شده و نمی خواهد با او ادامه دهد. ساموئل اومتیتی طی فصول گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و از ترکیب تیم کاتالانی دور بوده است؛ موضوعی که نارضایتی سران بلوگرانا را به همراه داشته است.
 مدافع فرانسوی تا ژوئن سال 2023 با آبی اناری ها قرارداد دارد اما به نظر می رسد که باید جدایی او در پنجره های نقل و انتقالات بعدی را قطعی تلقی کرد؛ با این وجود با توجه به وضعیت اومتیتی در چند فصل اخیر، قطعاً باشگاه بارسلونا کار بسیار دشواری برای فروش این بازیکن همواره مصدوم خود پیش رو خواهد داشت. در چند هفته گذشته از چند تیم به عنوان مقصد احتمالی ساموئل اومتیتی نام برده شد؛ در همین ارتباط گاتزتا دلو اسپورت از یک مشتری جدید برای مدافع فرانسوی نام برده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط منبع ایتالیایی، باشگاه میلان به جذب اومتیتی علاقه نشان داده و قصد دارد این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی خود به خدمت بگیرد اما یک مشکل بزرگ بر سر راه آن ها قرار دارد و آن هم دستمزد سالیانه شش میلیون یورویی این بازیکن محسوب می‌شود؛ با این وجود ممکن است روسونری برای نهایی شدن این انتقال پیشنهاد جذب قرضی این بازیکن را به بلوگرانا ارائه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =