اعتراض سرپرست استقلال به برنامه پرسپولیس در لیگ برتر

سرپرست تیم فوتبال استقلال از برنامه ریزی سازمان لیگ برای این تیم و استراحت بیشتر پرسپولیس گلایه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال به سایت باشگاه استقلال گفت: دیروز بازی ما مقابل تراکتورسازی تبریز را در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار کردند. ضمن احترام و خسته نباشید به مسئولان سازمان لیگ، قبل از بازی می‌خواستیم نسبت به این مسئله اعتراض کنیم اما برای جلوگیری از ایجاد حاشیه و جنجال سکوت کردیم اما حالا که بازی تمام شده انتظار داریم دست‌اندرکاران کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر توضیح دهند چرا بازی ما باید در چنین ساعتی برگزار شود؟ اگر بحث بازی پرسپولیس هم بودند دوستان می‌توانستند بازی‌ها را در دو روز مختلف برگزار کنند همان‌طور که بازی هفته بعد ما را روز شنبه انداخته‌اند و پرسپولیس را دوشنبه، بازی دیروز رقیب را هم امروز برگزار می‌کردند تا فشاری به ما هم وارد نشود.

سرپرست آبی‌پوشان افزود: ما در سرمای تبریز ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بازی کردیم در حالی‌که قبل از آن نه می‌توانستیم به بازیکنان ناهار بدهیم نه می‌شد صبح زود آنها را بیدار کرد و صبحانه داد! از سوی دیگر ۵ ساعت پس از پایان بازی برای بازگشت به تهران معطل شدیم و این مسئله بر شدت خستگی بازیکنان اضافه کرد که ثمره این اتفاقات ممکن است به مصدومیت نفرات ما بیانجامد.

او ادامه داد: الان پرسپولیس در جدول دو بازی کمتر از تیم ما و سایر تیم‌ها دارد اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ به گونه‌ای است که این تیم هفته‌ای یک بازی انجام می‌دهد و ما هر ۵ روز یک بازی و همین سبب اعتراض هواداران ما و سایر تیم‌ها شده و اعتقاد دارند عدالت برقرار نمی‌شود. الان شرایط جدول به‌گونه‌ای است که همه بازی‌های ما زودتر از پرسپولیس بوده و این تیم با آگاهی از نتیجه ما به مصاف حریفانش می‌رود. انتظار ما این است که سازمان لیگ در این زمینه عدالت را برقرار کند و نگاه یکسانی به همه تیم‌ها داشته باشد.

سرپرست استقلال تاکید کرد: همین تیم سایپا که ما روز شنبه باید به مصافش برویم، آخرین بازی خود را سه روز زودتر از ما انجام داد و در واقع سه روز بیشتر فرصت ریکاوری و بازسازی داشت و تازه ما بعد از این بازی هم در یک فرصت کوتاه باید یک سفر طولانی به اهواز و سپس از آنجا با اتوبوس به مسجدسلیمان داشته باشیم که مشکلات ما را مضاعف می‌کند.

مظلومی در پایان گفت: این‌گونه برنامه‌ریزی بازی‌ها به تیم ما فشار آورده و همین مسئله اعتراض هواداران‌مان را در پی داشته و بنده هم وظیفه دارم از منافع باشگاه و همین‌طور خواسته به حق هواداران‌مان دفاع کنم. انتظار دارم سازمان لیگ و به‌خصوص کمیته مسابقات در برنامه‌ریزی بازی‌ها به‌گونه‌ای عمل کند که در حق استقلال اجحاف نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =