دانشگاهیان واحد انزلی با خانواده شهید عملیات کربلای ۵ دیدار کردند

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با خانواده شهید خلیل‌الله جعفری شهید عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه دیدار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های غرب گیلان و جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی با خانواده شهید خلیل‌الله جعفری دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی  در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای سال‌های دفاع مقدس، جایگاه خاص و ویژه‌ای در جامعه دارند و به نمایندگی از جامعه دانشگاهی شهرستان، وظیفه خود می‌دانیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به دیدار خانواده شهدا رفته و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفته و در حد وسع و توان خود این مشکلات را برطرف کنیم.

 امیرهوشنگ بحری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا جزء برنامه‌های همیشگی و مستمر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی است، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را بر خود واجب می‌دانیم و به‌عنوان خادم مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برای خدمت‌رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ... از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش آنا، شهید خلیل‌الله جعفری؛ جمعی لشکر ۱۶ قدس گیلان، سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =