استفاده از خلاقیت و نوآوری دانشجویان در برنامه‌های دهه فجر

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان گفت: در برگزاری مراسم و برنامه‌های ایام دهه فجر باید از ظرفیت و انرژی دانشجویان بهره ببریم؛ چراکه جوانان با خلاقیت و نوآوری موجب تنوع و بازدهی بیشتر در تأثیرگذاری این برنامه‌ها می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ جلسه هماهنگی کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان دانشگاه پیام نور برازجان و دانشکده کشاورزی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، اعضای کارگروه به بیان نظر و پیشنهاد خود درباره برنامه‌های مختلف برای ایام‌الله دهه فجر پرداختند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با تأکید بر لزوم شرکت فعال جامعه دانشگاهی در گرامیداشت دهه فجر تأکید کرد: برای برگزاری مراسم و برنامه‌های این ایام باید از ظرفیت و انرژی دانشجویان نهایت بهره را ببریم؛ چراکه جوانان با خلاقیت و نوآوری موجب تنوع و بازدهی بیشتر در تأثیرگذاری این برنامه‌ها می‌شوند.

صدیقه مهدویان‌پور با اشاره به شرایط خاص امسال و محدودیت‌های بهداشتی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های همه دانشگاه‌های شهرستان در قالب یک کارگروه موجب هم‌افزایی بیشتر شده و این می‌تواند شرکت و فعالیت بیشتر دانشجویان در این برنامه‌ها را به‌دنبال داشته باشد.

در این جلسه اجرای برنامه‌هایی مانند گفتمان درباره دستاوردهای جمهوری اسلامی، نقش دانشجویان در پیروزی و تداوم انقلاب، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن و همچنین برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان همراه با عطرافشانی قبور مطهر شهدا و نیز برگزاری مسابقات دانشجویی در دستورکار قرار گرفت که برخی از این برنامه‌ها به‌صورت مجازی و برخی به‌صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =