وزیر صلاح بداند، عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌شوم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود ۲۰ روز قبل با وزیر ورزش جلسه داشتم و اگر صلاح بداند، عضو هیات مدیره این باشگاه می‌شوم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ نام مصطفی قنبرپور در روزهای اخیر به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در هیئت رئیسه مطرح شده  است.

قنبرپور که سابقه بازی، مربی‌گری و سرپرستی تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد درباره این موضوع اظهار داشت: حدود ۲۰ روز پیش جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان داشتم و برای عضویت در هیئت مدیره به من پیشنهادی مطرح شد. اکنون هم اگر وزیر صلاح بداند و حکم مرا ابلاغ کند با تمام وجود در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم و اگر هم این اتفاق رخ ندهد برای همه عزیزانی که به این باشگاه می‌آیند و زحمت می‌کشند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: برای من فقط نام پرسپولیس و خانواده‌اش مهم است و بارها ثابت کرده‌ام در هر جایگاهی حاضر به خدمت هستم. اگر وزیر صلاح بداند این اتفاق رخ می‌دهد اما تاکنون ابلاغی به دست من نرسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره میزان اطلاعات خود از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تا زمانی که به باشگاه ورود نکنم نمی‌توانم در این مورد حرف بزنم زیرا مستندات را ندیده‌ام.خدمت کردن برای پرسپولیس برای من اتفاق میمون و مبارکی است و اگر این اتفاق رخ بدهد، به صورت دقیق و ریز وارد کار خواهم شد و متوجه می‌شوم چه اتفاقی در باشگاه رخ می‌دهد.

قنبرپور تصریح کرد: صادقانه بگویم اگر هواداران و رسانه‌ها بدانند در بخش‌های مختلف باشگاه چه می‌گذرد، همه مسائل به سمت آرامش می‌رود اما اکنون در حالی که به باشگاه ورود نکرده‌ام نمی‌توانم درباره مشکلات مالی صحبتی کنم که نسنجیده باشد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1087822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =