جراحی آپاندیس  لوئیز آلبرتو/ اخاذی هکرها با اکانت احمد موسی ستاره سابق لسترسیتی / میخ تابلوی تبلیغاتی در فوتبال مکزیک حادثه‌ساز شد

با بسته خبری فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، طاها کاردان؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

تست کرونای ستاره یووه منفی شد

جدیدترین تست کرونای خوان کوادرادو منفی شده و این بازیکن می تواند تیمش را در دیدار مقابل ناپولی همراهی کند.

یوونتوس در دیدار ابتدایی هفته خود برابر اینتر یکی از ناامید کننده ترین نمایش های خود طی ماه های اخیر را ارائه داد و نهایتاً با نتیجه 2-0 از حریف خود شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد بیانکونری تا حدودی از کورس قهرمانی عقب بماند اما با این حال هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

یکی از مهم ترین ضعف های تیم آندره پیرلو که طی هفته های گذشته نیز کاملاً مشهود بوده، به عملکرد متزلزل خط دفاعی این تیم برمی‌گردد؛ اتفاقی که غیبت برخی بازیکنان نیز در آن تاثیر گذار بوده است؛ طی روزهای گذشته تست کرونای خوان کوادرادو، ماتیاس دی لیخت و الکس ساندرو مثبت شده بود تا آنها دو هفته از میادین دور باشند؛ از طرف دیگر مریح دمیرال دیگر مدافع یوونتوس با مصدومیت روبرو شده بود تا این تیم در خط دفاعی با یک بحران بزرگ روبرو شود.

یوونتوس سه شنبه شب در چهارچوب دیدار سوپر جام ایتالیا به مصاف ناپولی خواهد رفت و در حالی روز گذشته لیست این تیم برای این دیدار اعلام شد که نام بازیکنان ذکر شده در آن به چشم نمی خورد؛ با این حال باشگاه یوونتوس تایید کرد که آخرین تست کرونای خوان کوادرادو در آستانه دیدار برابر ناپولی منفی شده و او در لیست تیم پیرلو برای بازی سه شنبه شب قرار خواهد گرفت؛ اتفاقی که می تواند تا حدودی کمبود مهره سرمربی ایتالیایی در خط دفاع را جبران کند.

فران بلتران پدیده ای که پیشنهاد رئال و اتلتیکو را رد کرد

فران بلتران، پدیده جوان سلتاویگو طی هفته‌های اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داده است.

بسیاری از جوان های فوتبالیست مادرید، درخشش خود را از تیم‌های بزرگ این شهر آغاز نکرده‌اند. فران بلتران، هافبک حال حاضر سلتاویگو یکی از آن هاست؛ او بازیکنی با کیفیت فنی بالا و شخصیت قدرتمند محسوب می شود که حالا خودش را در قامت یکی از ستاره های لالیگا نشان داده است. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هشت سالگی از او دعوت کردند که به آکادمی شان پیوندد. با این حال بلتران در آن زمان نمی خواست که دوستانش را در ختافه تنها بگذارد. در واقع این تصمیم بدی هم نبود چرا که او حالا 150 بازی در سطح اول فوتبال اسپانیا انجام داده است.

بلتران در سن 14 سالگی به همراه خانواده اش تصمیم گرفتند از ختافه نقل مکان کنند و راهی رایووایکانو شوند؛ جایی که او به سرعت با شرایط کنار آمد و خودش را به تیم اول تحمیل کرد؛ او فقط 17 سال و 199 روز سن داشت که توانست در سطح اول فوتبال اسپانیا به میدان برود. در این بین بلتران در 31 بازی برای رایووایکانو به میدان رفت و اولین گلش را در شکست 3-2 این تیم مقابل تنریف به ثمر رساند. در فصل بعد از آن او خودش را به عنوان یکی از رهبران تیم معرفی کرد تا نشان دهد که از آینده روشنی برخوردار است.

بعد از آن باشگاه سلتاویگو بود که تصمیم گرفت بند آزادسازی این بازیکن را بپردازد و او را به خدمت بگیرد. بلتران با وجود اینکه یکی از کوتاه قامت ترین بازیکنان لالیگا محسوب می‌شود، در استفاده از بدن خود مهارت خاصی دارد و می‌تواند به خوبی توپ را تحت مالکیت داشته باشد. پیشرفت بلتران در بازی‌های ملی نیز کاملاً چشمگیر بوده است چرا که در تیم های زیر 17، 18، 19 و 21 سال اسپانیا به میدان رفته و قابل پیش بینی است که با این فرم فوق العاده به پیراهن تیم بزرگسالان لاروخا نیز خواهد رسید.

از طرفی شاهد این موضوع بوده ایم که بلتران طی هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته و زیر نظر سرمربی جدید سلتاویگو یعنی ادواردو کودت با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده است. در واقع به نظر می‌رسد که آینده فوق‌العاده‌ای در انتظار او خواهد بود و می تواند به بهترین ها دست پیدا کند.

ستاره اسپانیایی لاتزیو جراحی شد

لوئیز آلبرتو که ستاره تیم لاتزیو در دیدار اخیر مقابل رم بود، مورد عمل جراحی اورژانسی از ناحیه آپاندیس قرار گرفت. منابع خبری ایتالیا از حضور اورژانسی هافبک تیم لاتزیو، لوئیس آلبرتو در بیمارستان خبر داده اند. این عمل جراحی البته جراحی سنگینی نبوده و مشکل آپاندیس بوده است و او می‌تواند تا 10 روز دیگر به مسابقات برگردد. آلبرتو به این ترتیب تنها دیدارهای لاتزیو مقابل پارما و ساسوئولو را از دست می‌دهد اما به دیدار 31 ژانویه(10 بهمن) مقابل آتالانتا خواهد رسید.

آلبرتو تا چند ساعت قبل از عمل در خانه مشغول بازی با فرزندش بود و حتی تصویری هم از بازی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. به همین دلیل هم این خبر برای بسیار شوکه کننده بود.

باشگاه لاتزیو در این زمینه در بیانیه‌ای منتشر کرد:« لوئیس آلبرتو در کلینیک پایدیا یک عمل جراحی اورژانسی انجام داده که کاملا با موفقیت به پایان رسیده است. این جراحی توسط دکتر مارکو کاتراسی انجام شده و دکتر فابیو رودیا هم در آن حضور داشته است. آلبرتو هم اکنون تحت نظر قرار دارد تا مدت دور بودنش از میادین و تاریخ دقیق بازگشتش به زمین چمن مشخص شود.»

اخاذی هکرها با اکانت احمد موسی ستاره سابق لسترسیتی

حساب های کاربری احمد موسی در فیس بوک و اینستاگرام هک شد و هکرها با ارسال پیام های به دوستان او، درخواست پول کردند.

احمد موسی یکی از ستارگان تیم ملی نیجریه در جام جهانی بود. درخشش این بازیکن باعث شد تا باشگاه های زیادی به دنبال جذب ستاره لسترسیتی باشند ولی پیشنهاد جذاب النصر باعث شد تا این بازیکن قید حضور در فوتبال اروپا را بزند و راهی فوتبال عربستان شود. انتقال موسی با مبلغ 16 و نیم میلیون یورو، به گرانترین خرید تاریخ فوتبال عربستان تبدیل شد ولی این بازیکن هرگز بازدهی مورد انتظار سران النصر را نداشت و او طی 57 بازی برای نصراوی، موفق به زدن 11 گل شد و 14 پاس گل نیز داد.

با این آمار، النصری ها راضی به تمدید قرارداد این بازیکن 28 ساله نشدند و او اکنون بدون تیم مانده ولی خبری که باعث شد نام این بازیکن دوباره بر سر زبانها بیفتد، اخاذی هایی است که از طرف حساب های کاربری این بازیکن از بسیاری از دوستان و آشنایانش شده است.

روزنامه سان چاپ نیجریه در خبری نوشته است که گروهی از هکرها به نام پسران یاهو طی هفته های گذشته موفق به هک کردن حساب های کاربری فیس بوک و اینستاگرام این بازیکن شده اند و آنها با ارسال پیام هایی برای دوستان و همبازیان موسی در تیم های مختلف، درخواست دریافت وجه کرده اند.

در این میان، تعدادی از همبازیان سابق موسی پس از مشاهده این پیام ها، مبالغی را به حساب بانکی که هکرها ارسال کرده بودند، واریز کرده اند و حتی این هکرها در پیام هایی که برای دوستان موسی ارسال کرده اند، از جزئیات حساب های بانکی آنها نیز سوال هایی را مطرح کرده اند تا اقدام به برداشت وجه از آنها حساب ها بکنند. روزنامه سان در ادامه نوشته است موسی پس از اطلاع از این جریان، در حالیکه بابت خدشه دار شدن اعتبارش نزد دوستان و همبازیان سابقش به شدت اشک می ریخت و فریاد می زد، اعلام کرد که او هرگز اقدام به انجام این کار نکرده و از دوستانش درخواست کرد چنانچه پیام هایی از طرف حساب های کاربری او دریافت کردند، آن را نادیده بگیرند.

احمد موسی اکنون پس از طرح شکایت از این هکرها، به دنبال بازگرداندن مبالغی است که توسط همبازیان سابقش به حساب هکرها واریز شده است. موسی و روزنامه سان نامی از بازیکنان هم تیمی سابق این بازیکن که به حساب هکرها مبالغی را واریز کرده اند، نبرده است.

تمجید جانشین کارلوس کی‌روش از سرمربی پرتغالی

رینالدو روئدا، سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا، و جانشین کارلوس کی روش در این تیم، از کیروش تمجید کرد.

رینالدو روئدا، سرمربی سابق تیم ملی شیلی، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی و جانشین کارلوس کی‌روش در این تیم شد. روئدا ضمن ستایش کارلوس کیروش ابراز امیدواری کرد که بتواند با این سرمربی پرتغالی به بحث و تبادل نظر راجع به تیم کلمبیا بنشیند. کی‌روش در پایان سال 2020 از نیمکت کلمبیا اخراج شد.

روئدا در جلسه معارفه خود به عنوان سرمربی جدید کلمبیا در پاسخ به این سوال که آیا با کی روش تماسی داشته یا خیر، گفت: "باوجودی که پیش از این صحبت هایی کرده بودیم، اما یک ماه اعصاب خرد کن و پرتنش را در دوران کریسمس پشت سر گذاشتیم. احترام و ستایش من تقدیم به پروفسور کی‌روش و امیدوارم که اگر ممکن باشد با ایشان که این تیم را ساخته اند تبادل نظر داشته باشم." روئدا چند روز پیش و پس از هفته ها مذاکره با فدراسیون فوتبال شیلی به عنوان سرمربی جدید کلمبیا معرفی شد.

کی‌روش در حالی کلمبیا را ترک کرد که از هجده مسابقه 9 برد 4 تساوی و 5 شکست به دست آورد. نکته ای که اما پایان کار احتمالی کی‌روش را در کلمبیا رقم زد این بود که او در بیشتر شکست ها و تساوی هایش را در بازیهای مهم و رسمی متحمل شد به خصوص دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی که تیمش 3 بر صفر به اروگوئه و 6 بر یک به اکوادور باخت.

میخ تابلوی تبلیغاتی در فوتبال مکزیک حادثه‌ساز شد

مدافع تیم نکاکسا پس از برخورد با تابلوی تبلیغاتی کنار زمین با میخی که از تابلو بیرون زده بود، زخمی شد!

در شبی که با برد 1-0 برابر اتلتیکو دو سن لوییس، باید با جشن و سرور بازیکنان نکاکسا به پایان می رسید، مصدومیت ترسناک اونای بیلبائو، مدافع اسپانیایی این تیم، اوضاع را بهم ریخت. در هفتاد و ششمین دقیقه از بازی دو تیم نکاکسا و اتلتیکو دو سن لوییس، برخود اونای بیلبائو با مهاجم حریف باعث شد تا چند متری روی چمن ها سر بخورد و در پایان با تابلوی تبلیغاتی کنار زمین برخورد کند.

با وجودی که در حالت عادی این برخورد مشکل خاصی برای هیچ بازیکنی به وجود نمی آورد ولی مشخص شد که زانوی راست بیلبائو به میخ بلندی که در این تابلوی تبلیغاتی قرار داشت برخورد کرده و زخمی عمیق و دلخراش روی زانوی این بازیکن ایجاد شده.

میخ کاملا پوست زانوی اونای بیلبائو را شکافته بود. بیلبائودر ابتدا متوجه وخامت زخم پایش نشده بود، تا اینکه دروازه‌بان تیم با فریاد کادر پزشکی را به داخل زمین فراخواند. به دلیل خونریزی بسیار شدید زخم، و وخامت اوضاع اونای بیلبائو را که به شدت گریه می کرد با آمبولانس به بیمارستان رساندند.

طبق اعلام تیم نکاکسا زانوی این بازیکن 12 بخیه خورده است و مشخص نیست کی بتواند به بازی برگردد.

اونای بیلبائو روز بعد در شبکه های اجتماعی نوشت: "چی می شد این بخیه ها هر کدام یک امتیاز بودند و در جدول رده بندی ما را بالاتر می بردند؟ خیلی سخت و دلخراش و زشت بود، اما خوش شانس بودیم که اتفاق بدتری نیافتاد. دیروز یک برد خیلی مهم به دست آوردیم. برنامه دارم خیلی زود به میدان برگردم!"

ملاقات گرم فلورنتینو پرز با رونالدو و آنیلی در تورین

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید دوشنبه در تورین بود و با کریستیانو رونالدو و نیز اندره آ انیلی مالک یوونتوس دیدار کرد.

رئیس رئال مادرید دوشنبه در تورین بود و با اندره آ آنیلی مالک باشگاه یوونتوس و رئیس دوره ای اتحادیه باشگاه های اروپایی، دیدار کرد. هدف از این جلسه، گفت و گو در مورد برگزاری سوپرلیگ اروپایی بود.

لیگی که قرار است از سال 2024 برگزار شود و رقیبی جدی برای لیگ قهرمانان اروپا باشد. هنوز برگزاری این لیگ جنبه رسمی به خود نگرفته و مخالفانی جدی در فیفا و یوفا دارد ولی رئال و یوونتوس از جمله باشگاه هایی هستند که به برگزاری این لیگ اصرار دارند و آن را برای رشد اقتصادی باشگاه های بزرگ اروپا ضروری می دانند.

ابتدا قرار بود هفته گذشته آنیلی به مادرید برود ولی به دلیل بارش برف سنگین در این شهر و مناطق گسترده ای در اسپانیا، تصمیم بر این شد که پرز پس از بهتر شدن شرایط جوی، راهی تورین شود.

پرز در این سفر با کریستیانو رونالدو نیز دیدار داشت. این دو ملاقات بسیار گرمی با یکدیگر داشتند و مشخص نیست در مورد بازگشت احتمالی رونالدو به رئال نیز بحث صورت گرفته است یا خیر. طبق ادعای منابع اسپانیایی، ارتباط بین پرز و رونالدو اکنون در بهترین حالت ممکن قرار دارد و دو طرف اختلافات دو سال و نیم پیش را کاملا کنار گذاشته اند.

راهکار یورگن کلوپ برای حل بحران لیورپول

لیورپول بعد از نتیجه تساوی بدون گل مقابل منچستریونایتد در خانه، حالا 350 دقیقه در گلزنی در لیگ برتر ناکام بوده و آمار عجیبی را به ثبت رسانده است. در نشست خبری پیش از بازی مقابل برنلی، یورگن کلوپ در رابطه با حریف این هفته تیمش و البته مشکلات گلزنی لیورپول در دیدارهای اخیر صحبت کرده است.

دیدار مقابل برنلی: "وقتی به تفاضل گل برنلی نگاه می کنید متوجه می شوید دروازه این تیم به راحتی باز نمی شود. یک مبارزه واقعی و شدید پیش رو داریم، بن می بازیکن بسیار مهمی برای آنها است. آنها ترکیبی ثابت دارند و بازیکنانی چون تارکوفسکی، پاپ و بن می، قلب تیم محسوب می شوند.

شان دیچ همیشه قادر بوده بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد و آنها با شرایط خودشان را خوب تطبیق می دهند. ما باید خودمان را به بهترین شرایط نزدیک کنیم. هیچ فصل بی نظیری وجود ندارد و همه چیز معطوف مقابله با شرایط و تعداد بازی ها است.

روز 24 ساعت است و ما به چیزهای زیادی فکر می کنیم. بسیاری از اموری که عموم مردم درباره آن فکر می کنند نیز انجام می دهیم، اما باید آرام باشیم. شرایط فاجعه بار نبوده و ما فقط خیلی خوب و در حد استاندارهای خودمان نیستیم. هرگز به توانایی دفاعی تیمم شک نکرده ام، دیدار با برنلی با یونایتد متفاوت است، اما نمی توان شرایط فصل را تغییر داد."

روند ناکامی در گلزنی در بازی های اخیر: "این مسئله مربوط به کل تیم است. گلزنی خود به خود حاصل نمی شود و باید روی این مسئله کار کرد. جان استونز در ترکیب منچسترسیتی اخیرا سه بار موفق به گلزنی شده و ما نیز دوباره به گل خواهیم رسید. با آرامش، میل به گلزنی و تصمیم گیری مناسب شرایط تغییر خواهد کرد."

کد خبر: 1087830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =