حمایت آذری از نکونام/ درخشش قاسمی نژاد و فرجی در مشهد/ احتمال جدایی رادو از جمع سرخپوشان

با بسته خبری فوتبال داخلی باما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

آشوری ستاره بازی مقابل پیکان

مس رفسنجان سه بر دو پیکان را شکست داد سجاد آشوری در این خصوص گفت : شاهد یک بازی پر گل و جذاب بودیم که خدا را شکر در نهایت به نفع ما تمام شد ، کسی فکرش را نمی کرد در این بازی پنج گل رد و بدل شود ولی این نشان می‌دهد که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

او که در این دیدار هم گل زد و هم پاس گل داد در این خصوص ادامه داد: خیلی خوشحالم که اولین گلم را برای مس به ثمر رساندم و در این بازی توانستم برای تیمم مفید باشم و هم پاس گل بدهم و گل بزنم، امیدوارم که این شروع اتفاق های خوب برای خودم و همچنین تیمم باشد اینکه در خانه پیکان توانستیم آنها را از پیش رو برداریم خیلی خوب است. ما توانستیم به رتبه دهمی برسیم و این نکته مثبتی برای تیم تازه وارد مس محسوب می شود.

این بازیکن در خصوص عملکرد داوری افزود: بازی واقعاً درگیرانه بود و هر دو تیم به داور بازی معترض بودند ولی پنالتی آنها و اخراج قاضی از نظر من درست نبود ولی باز هم کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند خدا را شکر ما بردیم و گرنه اشتباهات داوری واقعاً برای ما دردسرساز می شد.

آخرین وضعیت مهرداد میناوند

مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران این روزها به خاطر درگیری با ویروس کرونا در بیمارستان لاله بستری شده و وضعیت خطرناکی را سپری می کند.

دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله درباره وضعیت میناوند، گفت: متاسفانه شرایط آقای میناوند بسیار بحرانی و پرخطر هست. ما پیشرفته ترین اقدامات درمانی را برای او انجام دادیم. الان زیر نظر دستگاه تنفسی است و اکسیژن صددرصد به او می دهیم. واقعا مردم باید دعا کنند تا این اقداماتی که انجام می دهیم، اثر کند. اکسیژن خون او نوسان دارد. گاهی اوقات 80 می شود و یا پایین تر هم می رود.

وی افزود: تیم پزشکی همیشه تا آخرین لحظه اقدامات لازم را انجام می دهد. دیگر بقیه اش قسمت، تقدیر و لطف خدا و دعای مردم است که درمان ها اثر کند، اما متاسفانه وضعیت بسیار بحرانی است.

دکتر لطفی درباره پیگیری افشین پیروانی و حضورش در بیمارستان لاله گفت: دوستان همگی پیگیر هستند. مدیریت کار به جز معالجه به عهده خودم است و همه چیز را برای درمان آقای میناوند مهیا کردم. پیروانی لطف دارد و به شدت پیگیر است. البته دوستان دیگر مثل آقای پروین هم پیگیر بودند. کاری نبوده که لازم باشد و انجام ندهیم.

حمایت آذری از نکونام

فولادخوزستان در این هفته از مسابقات در ورزشگاه آزادی و در حالی‌که نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد، از پرسپولیس شکست خورد و البته این دیدار حواشی زیادی داشت.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد امروز از جواد نکونام سرمربی تیمش حمایت کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

می‌دانم که برگ جدید موفقیت دیگری را از آستین در میاوری، من به تو ایمان دارم، می‌دانم مرد روزهای سخت هستی، اگر نبودی سال‌ها در مهد فوتبال دنیا اسپانیا و لالیگا بازی نمی کردی. اگر نبودی، سال‌های متمادی کاپیتان تیم ملی ایران نبودی، اگر نبودی نکو نبودی.

می‌دانم باز هم موفق خواهی بود، با هم می‌جنگیم و منتظر روزهای خوب می‌مانیم، این تقدیر ماست، موفقیت در اوج سختی‌ها.

از فتنه گری و توطئه ابایی نداشته باش، بر سر اصولت بمان.

با هم می‌مانیم من و تو و یارانمان و مردم فهیمی که فوتبال را می‌فهمند و اسیر لحظه نیستند، آنان که به موفقیت ایمان دارند و اسیر هیاهو نمی‌شوند. می‌دانم و یقین دارم که باز هم پرچم موفقیت با تو در دستان فولاد است در نهایت.

تیم فولاد روز دوشنبه هفته آتی باید در تبریز به مصاف ماشین‌سازی برود و برد در این دیدار می‌تواند شروع روزهای خوب برای نکونام و شاگردانش باشد، تیمی که حمایت قاطع مدیرعاملش را پشت خود می‌بیند.

درخشش قاسمی نژاد و فرجی در مشهد

رحمتی سرمربی جوان شهر خودرو با تغییر پست چند بازیکن خود در لیگ بیستم باعث شده تا کارآمدی آن‌ها نیز دوچندان شود؛ نمونه‌اش انتقال امین قاسمی‌نژاد به نوک خط حمله و یا بازی دادن به فرشاد فرجی در کانال راست خط دفاعی. این تغییرات رحمتی روز گذشته به شکلی ملموس در ترکیب عنابی‌پوشان مشهدی نمایان شد و سه امتیاز ارزشمند خانگی با درخشش این دو بازیکن به دست آمد.

در تقابل هفته دوازدهم شهر خودرو و نساجی، روی یک موقعیت خوب گلزنی فرشاد فرجی با ارسال بلندی توپ را پشت دفاع در اختیار قاسمی‌نژاد قرار داد و او نیز با ضربه‌ای زیبا قفل دروازه نیما میرزازاد را شکاند تا این‌چنین گلی سه امتیازی برای عنابی‌پوشان به ثمر برسد.

جالب این‌که هم فرشاد فرجی و هم امین قاسمی‌نژاد جزو بازیکنان محبوب و مدنظر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هستند که از ابتدای فصل نیز بارها اخباری پیرامون جدایی‌شان به مقصد باشگاه پرطرفدار پایتخت شنیده شد اما مخالفت‌های مهدی رحمتی نیز مانع از این اتفاق شد؛ رحمتی پس از پیروزی روز گذشته تیمش بار دیگر تاکید کرد که در نیم‌فصل بازیکنی از جمع شهر خودرویی‌ها جدا نخواهد شد.

باید دید آیا او مقابل سرمربی سابق خود، موفق خواهد شد تا دو بازیکن تیمش را حفظ کند و بازهم مجدداً مانع از انتقال آن‌ها به پرسپولیس شود یا با دست به جیب شدن مدیران سرخ‌پوشان پایتخت، این امر محقق می‌شود و گل‌محمدی به دو بازیکن مورد علاقه خود دست پیدا می‌کند.

احتمال جدایی رادو از جمع سرخپوشان

باشگاه پرسپولیس پس از سال‌ها حضور مداوم بازیکنان و مربیان خارجی خود با یک بازیکن نیمکت نشین خارجی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد.سرخپوشان پایتخت که در سال‌های اخیر برای پرداخت مبلغ قرارداد خارجی‌ها دچار مشکل شده بود همین مشکل را در قبال «رادو شوویچ» دروازه بان کروات نیز پیدا کرده است.

*دروازه بان کروات پرسپولیس که به دلیل قرارداد دلاری خود یکی از گران قیمت ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود بابت قرارداد فصل جاری خود پولی را دریافت نکرده است. او که با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود هفتم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ پولش را دریافت کند بدون در نظر گرفتن این موضوع، نامه‌ای رسمی به باشگاه ارسال کرده و خواهان دریافت طلب خود تا هشتم بهمن ماه شده است.رادو که در ابتدای فصل بر خلاف تمام بازیکنان این تیم تخفیف ۱۰ درصدی برای قراردادش نداد حاضر نیست زمان دریافت پول خود از پرسپولیس را هم تغییر دهد.

باشگاه پرسپولیس هم پولی برای پرداخت به این بازیکن در حساب خود ندارد تا احتمال جدایی رادو از جمع سرخپوشان قوت بگیرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس علاوه بر مشکل فعلی خود باید طلب ۵۲۲ هزار یورویی (۴۷۵ هزار یورو بابت اصل قرارداد و ۴۷ هزار یورو بابت تأخیر در پرداخت دوساله) ماریو بودیمیر مهاجم پیشین کروات خود را طبق حکم کمیته انضباطی فیفا تا ۱۱ بهمن ماه به حساب وی واریز کند.

در عین حال دادگاه عالی ورزش نیز طبق روال همیشگی خود بعید نیست در روزهای پایانی بهمن ماه رأی مربوط به شکایت گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس را بابت طلب ۵۳۰ هزار دلاری اش از پرسپولیس بدهد.

مدیر عامل باشگاه قشقایی: نود دو بازیکن غیر قانونی دارد

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز گفت تیم نود ارومیه در دیدار برابر قشقایی شیراز در هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از 2 بازیکن با نامهای تورج آقایاری و هادی آقازاده استفاده کرده است که با توجه به اینکه این دو بازیکن بزرگسال فصل گذشته در تیم نود ارومیه بازی نمی‌کردند و پنجره نقل و انتقالات تیم نود ارومیه بسته بوده است استفاده از این دو بازیکن تخلف آشکار بوده است.

نجف پورافزود:بلافاصله پس دیدار با نود ارومیه شکایت خود را تنظیم و به فدراسیون ارسال کردیم و امیدواریم تا فدراسیون به این موضوع در کمترین زمان ورود کند.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز تاکید کرد اگر از فدراسیون به نتیجه نرسسیم قطعا شکایت خود را به AFC و یا FIFA خواهیم برد چرا که حتی اگر ثبت قرارداد این دو بازیکن انجام شده باشد کاملا غیرقانونی بوده است.

حشمت مهاجرانی به کرونا مبتلا شد

پس از انتشار اخباری درباره ابتلای علی انصاریان و مهرداد میناوند دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ، حالا از دبی امارات خبر می‌رسد که حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که دو افتخار بزرگ اولین صعود به جام جهانی (جام جهانی 1978 آرژانتین و قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با هدایت او برای تیم ملی ایران به دست آمد، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

حال عمومی مهاجرانی خوب گزارش شده است و پزشکان امیدوارند با توجه به بیماری‌هایی که پیشکسوت فوتبال ایران در گذشته با آن‌ها مواجه بوده و است، حشمت مهاجرانی بتواند کووید19 را شکست بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =