زیدان: من به بازیکنانم و آنها به من اعتماد دارند/ رونالدو: به فتح اسکودتو امیدواریم/ پیرلو: یوونتوس آن تیمی نبود که مقابل اینتر به میدان رفت

با بسته خبری فوتبال جهان باما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

رونالدو: به فتح اسکودتو امیدواریم

کریستیانو رونالدو بازیکنی بود که همواره در مسابقات فینال تعیین کننده ظاهر شده است؛ فوق ستاره پرتغالی در دیدار شب گذشته یوونتوس مقابل ناپولی در سوپرجام ایتالیا نیز این عملکرد را تکرار کرد و با به ثمر رساندن گل اول تیمش زمینه‌ساز قهرمانی بیانکونری شد.

رونالدو بعد از پایان بازی و بالا بردن جام قهرمانی به همراه یوونتوس گفت: " خیلی خوشحال هستم؛ مخصوصا به خاطر اینکه پیروزی مقابل ناپولی با سختی زیادی حاصل شده چرا که زمین مسابقه اصلاً شرایط خوبی نداشت. در مقایسه دیدار برابر اینتر نگرش ما در زمین مسابقه کاملاً متفاوت بود. به هر حال از آن بازی عبور کرده ایم و کسب سوپر جام ایتالیا اتفاق مهمی است. خیلی امیدوارم که این جام روحیه و اعتماد به نفس زیادی به تیم برای آینده بدهد."

کریستیانو رونالدو در ادامه در مورد اینکه آیا یوونتوس هنوز برای کسب قهرمانی سری آ شانس دارد یا خیر نیز گفت: " میلان و اینتر دو تیم قدرتمند هستند اما من معتقدم که ما از تمام فاکتورهای لازم برای قهرمانی برخوردار هستیم. کار بسیار دشوار پیش روی ما خواهد بود اما فتح اسکودتو هنوز برای مان امکان پذیر است."

سولسشر: فصلی غیر قابل پیش بینی را در پیش خواهیم داشت

منچستر یونایتد در ادامه روند امیدوارکننده خود شب گذشته مهمان فولام بود و موفق شد حریف خود را به سختی و با نتیجه 2-1 شکست دهد. با توجه به این پیروزی حالا شیاطین سرخ با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار گرفته اند.

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی تیمش مقابل فولام گفت: " عملکرد ما در شروع بازی اصلا خوب نبود اما احساس من این است که دریافت آن گل برای ما لازم بود چرا که بعد از آن عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم.

پوگبا گل خوبی به ثمر رساند. ما چند بار فرصت داشتیم که فاصله را بیشتر کنیم اما این اتفاق رخ نداد و هنگامی که فاصله یک گل باشد و حریف روی دروازه شما فشار بیاورد، طبیعی است که استرس زیادی داشته باشید زیرا کسب دو امتیاز بیشتر در چنین مسابقاتی امری بسیار مهم محسوب می شود."

صدرنشینی و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی: " بعد از گذراندن نیمی از فصل و اینکه حالا در صدر جدول قرار داریم طبیعی است که چنین صحبت‌هایی مطرح شود اما ما خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنیم و روی بازی‌های بعد متمرکز هستیم. فصلی بسیار غیر قابل پیش بینی پیش روی ما خواهد بود."

پیرلو: یوونتوس آن تیمی نبود که مقابل اینتر به میدان رفت

یوونتوس بعد از شکست تلخ ابتدای هفته مقابل اینتر، شب گذشته در دیدار سوپرجام ایتالیا رو در روی ناپولی قرار گرفت و با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده موفق شد حریف خود را با دو گل شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس در پایان بازی گفت: " به دست آوردن اولین جام در قامت سرمربی احساس متفاوتی دارد. این حتی از کسب جام در دوران بازی بهتر است چرا که شما هدایت چنین تیم فوق العاده و باشگاهی پر از تاریخ را بر عهده دارید.

اصولاً در مسابقات فینال بازی های زیبایی تماشا نمی‌کنیم و به دست آوردن نتیجه از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. هنگامی که با اراده و عطش زیاد به میدان می روید شانس نیز با شما همراه خواهد بود. ما به دنبال این بودیم که اثبات کنیم یووه آن تیمی نبوده که در برابر اینتر به میدان رفته است."

پیرلو در ادامه گفت: " از نخستین روزهای فصل به دنبال این بودیم که چنین عملکردی از خود ارائه دهیم اما هر بار با غیبت برخی بازیکنان روبرو می شدیم‌. با توجه به عملکردی که در این فصل ارائه دادیم هرگز شایسته انتقاداتی که نسبت به ما مطرح شده نبودیم و حالا بسیار خوشحالم که بچه ها این جام را به دست آوردند. البته این نیز قسمتی از فوتبال به حساب می آید که در یک مقطع شما را بالا می برند و یک موقع دیگر پایین تان می آورند.

گواردیولا: به خوبی بازی را کنترل کردیم

منچسترسیتی در ادامه روند خوب خود طی هفته‌های اخیر شب گذشته در برابر استون قرار گرفت و موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد. با این حال با توجه به پیروزی ساعتی بعد منچستر یونایتد مقابل فولام، سیتی با دو امتیاز کمتر نسبت تیم همشهری در رده دوم قرار گرفته است؛ البته باید توجه داشت که شاگردان پپ گواردیولا هنوز یک بازی کمتر نسبت به شیاطین سرخ انجام داده‌اند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی تیمش مقابل استون ویلا گفت: " احساس می‌کنم به خوبی بازی را کنترل کردیم. آن ها چهار بازیکن فوق‌العاده دارند؛ ستاره‌هایی نظیر جک گریلیش و روس بارکلی. آنها این احساس را به وجود می‌آورند که وای شما می توانید از هر سمت احساس خطر کنید.

ما بارها در خط حمله موقعیت های خوبی روی دروازه استون ویلا ایجاد کردیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم اما نهایتاً برناردو سیلوا تفاوت ها را رقم زد."

گواردیولا در ادامه گفت: " ما در آخرین مسابقه مقابل برایتون قرار گرفته بودیم که از نظر خلق موقعیت تیم بسیار خوبی محسوب می‌شود بنابراین کار بسیار دشواریداشتیم. طی 5 یا 7 دقیقه استون ویلا سه موقعیت خوب داشت اما نهایتا ما کار را کنترل کردیم و اجازه ندادیم پاس های آنها به مقصد برسد."

در مورد گل اول بازی: " ما آن را ندیدیم اما VAR وجود دارد. من قصد ندارم بازی را آنالیز کنم اما در مقابل یک تیم خوب عملکرد درخشانی ارائه دادیم."

زیدان: من به بازیکنانم و آنها به من اعتماد دارند

چند روز پیش بود که رئال مادرید با شکست در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکو بیلبائو از رسیدن به بازی فینال بازماند؛ شاگردان زین الدین زیدان برای جبران آن مسابقه شب گذشته در رقابت‌های کوپا دل ری رو در روی تیم گمنام آلکویانو قرار گرفتند و در کمال ناباوری از حریف خود شکست خوردند تا حذفی زودهنگامی برای آنها رقم خورده باشد.

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید که این روزها فشار زیادی را تحمل می‌کند، در پایان بازی پیرامون شکست تیمش گفت: " ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و بازیکنان نیز همه انرژی خود را صرف کردند ولی اکنون در لحظه دشوار و ناراحت کننده ای هستیم.

مسئولیت این شکست کاملاً بر عهده من است چرا که سرمربی تیم هستم. به طور کلی امسال عملکرد خوبی داشته ایم و بازیکنان انتظاراتم را می دانند. اکنون باید روی ادامه مسابقات و رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم.

آینده ام در باشگاه؟ من در این مورد آرامش کامل دارم و باز هم می‌گویم که مسئولیت این باخت کاملاً بر عهده من است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. با این حال برای رقم خوردن هر اتفاقی آماده هستم."

زیدان در ادامه گفت: " همواره باختن اتفاق بسیار بدی است اما ما نمی‌توانیم بگوییم که باخت مقابل آلکویانو شرم آور بود. ما تمام سعی خود را به کار گرفتیم اما همیشه هنگام باخت چنین صحبت هایی مطرح می شود. فکر می‌کنم که بازیکنان هنوز به من اعتماد دارند."

لوورن: هرگز از ترک کردن لیورپول پشیمان نیستم

مدافع اهل کروات در ماه آگوست و بعد از شش فصل حضور در لیورپول و انجام 185 مسابقه برای این تیم در همه مسابقات، از جمع قرمزهای آنفیلد جدا شد و به زنیت سن پترزبورگ پیوست. او حالا به یک مهره اصلی در تیم روسیه ای تبدیل شده و نمایش های خوبی در ترکیب این تیم ارائه داده است.

با این حال تیم یورگن کلوپ در این فصل به شدت از کمبود مدافع رنج می‌برد. ویرژیل فن دایک در ابتدای فصل دچار یک مصدومیت شدید شد و تا اواخر فصل دور از میادین خواهد بود. این در حالی است که جو گومز نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو وضعیت مشابهی دارد.

دژان لوورن، مدافع سابق قرمزها حالا در مصاحبه ای صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و می‌گوید: " نه، من از ترک لیورپول پشیمان نیستم و هرگز به گذشته نگاه نمی‌کنم. فصل گذشته که بازی نکردم ناراحت شدم، اما اکنون همه چیز فرق کرده است. لیورپول بیشتر دلتنگ من است، تا من دلتنگ آن ها. یورگن کلوپ این را می داند زیرا ما با یکدیگر صحبت کرده‌ایم. او اخیراً برای من نوشت ما دلتنگ تو هستیم."

لوورن درباره یورگن کلوپ: " کلوپ بازیکنان را به چالش می کشد تا سخت کار کنند.به همین دلیل است که می خواهم به همه بگویم فرقی نمی کند مقابل آرسنال تولا، لاتزیو یا بوروسیا دورتموند بازی کنید؛ شرایط باید یکسان باشد. این همان چیزی است که من در لیورپول آموختم. فقط در برابر چلسی و منچستریونایتد نیست که باید بیشترین تلاش خود را ارائه دهید. شما باید در حفظ سطح بالای خود تداوم داشته باشید. در زنیت هم من اینگونه هستم و دوست دارم این موضوع را به نسل جوان انتقال دهم."

١٧ عضو کرونایی بنفیکا آنها را به قرنطینه فرستاد

باشگاه بنفیکا پرتغال اعلام کرد تست کرونای 17 عضو از تیم نخست این باشگاه از جمله رئیس 71 ساله آن‌ها مثبت بوده و به این ترتیب تمامی اعضای تیم نخست این باشگاه به قرنطینه رفتند؛ این در حالی است که آن‌ها باید شب گذشته در نیمه نهایی لیگ‌کاپ پرتغال به مصاف براگا می‌رفتند.

بنفیکا در بیانیه خود اعلام کرده در حال رایزنی با اداره بهداشت کشور پرتغال هستند تا در صورت امکان، تا دو هفته آینده در هیچ رقابتی حاضر نشود؛ جالب این‌که در حالی این خبر از سوی مسئولان باشگاه بنفیکا مخابره شد که پیش از این سه مورد کرونایی در اردوی تیم پورتو، رقیب هفته گذشته بنفیکا نیز مشاهده شده بود و به نظر می‌رسد شیوع این ویروس در اردوی دو تیم پرطرفدار و مدعی فوتبال پرتغال نیز از تقابل هفته گذشته آن‌ها آغاز شده است.

سرجیو اولیویرا، لوئیز دیاز و اوانیلسون سه کرونایی پورتو پرتغال هستند اما هنوز باشگاه بنفیکا اسامی نفرات کرونایی خود را به شکل رسمی اعلام نکرده است؛ با این شرایط، باید دید تست کرونای مهدی طارمی لژیونر ایرانی تیم فوتبال پورتو چگونه خواهد شد، چرا که او نیز در تقابل هفته گذشته تیمش با بنفیکا حضور داشته و حتی موفق به گلزنی هم شد و این احتمال وجود دارد که طارمی نیز به این ویروس آلوده شده باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =