تنها گزینه پرسپولیس برای جذب در نیم فصل

باشگاه پرسپولیس جز مهدی ترابی با شخص دیگری برای پیوستن به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی در زمستان مذاکره نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد لیست بازیکنان خود را در زمستان سال جاری با خروج چند بازیکن و جذب نفرات مدنظر خود دست‌خوش تغییر کند.

با این حال وی تاکنون تنها اسم مهدی ترابی را به دلیل خروج او از لیست بازیکنان العربی قطر به باشگاه اعلام کرده است تا امور مربوط به جذب این بازیکن انجام شود. باشگاه پرسپولیس نیز مذاکره با بازیکنان فصل گذشته خود را پس از ترانسفر ناموفق به لیگ ستارگان قطر آغاز کرده تا او را جذب کند.

با این حال یحیی گل محمدی قصدی برای اعلام اسامی جدید به مدیرعامل باشگاه قبل از پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر ندارد تا برخی بازیکنان فعلی پرسپولیس که عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند دچار استرس نشده و در ادامه بازی‌های دور رفت لیگ برتر بتوانند آماده نشان دهند.

این در حالی است که شایعاتی درباره احتمال جذب شهریار مقانلو، حجت حق وردی و چند بازیکن دیگر نیز مطرح شده است اما یحیی هیچ علاقه‌ای به اعلام اسم جدید به باشگاه ندارد.

ضمن اینکه جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه مانع از محرومیت دوباره پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات شود چاره‌ای جز پرداخت طلب ۴۷۵ هزار یورویی بودیمیر به همراه پنج در صد از سود سالیانه این طلب تا یازدهم بهمن ماه که مربوط به دو فصل پیش است ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =