استقلال همچنان با ۳ مهاجم به فکر حفظ صدر

‌تیم استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر امروز میزبان سایپا است و شواهد نشان می‌دهد محمود فکری همچنان قصد استفاده از ۳ مهاجم را در ترکیب خود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور امروز یک دیدار حساس بین استقلال و سایپا برگزار می‌شود که آبی پوشان در صورت پیروزی در این دیدار خانگی، قادرند فاصله خود در صدر جدول با تعقیب کنندگان را افزایش دهند. از همین رو این دیدار برای فکری که علیرغم صدرنشینی و آمارهای خوبی که به جای گذاشته همچنان از سوی برخی گروه‌ها تحت فشار قرار دارد، بسیار حائز اهمیت است.

فکری در هفته یازدهم برای اولین بار تیمش را از ابتدا با ۳ مهاجم به زمین فرستاد و مزد این شجاعت را در تبریز و در دیداری بزرگ برابر تراکتور گرفت و توانست روی هنر و توانایی خط آتش تیمش، به برتری جالب توجه ۳ بر یک دست یابد. لذا سرمربی آبی‌ها در نظر دارد تا با تکرار این تجربه موفق، ۳ امتیاز خانگی و حساس مقابل سایپا را هم از آن تیمش کرده تا در پایان هفته دوازدهم هم با خیالی آسوده صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

شواهد گویای این مطلب است که فکری، تیمش را امروز در حالی روانه میدان می‌کند که همچنان از قایدی، مطهری و دیاباته در ترکیب اولیه استفاده می‌کند تا با حضور این ۳ مهاجم توانمند راه فراری برای خط دفاعی سایپا باقی نگذارد.

این بازی از ساعت ۱۶:۴۵ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =