گردشگری سلامت محور اصلی فعالیت‌های واحد اردبیل است

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: دو رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی درباره توسعه ملی با محور شرکت‌های دانش‌بنیان ازجمله گردشگری سلامت و صنایع تبدیلی مواد غذایی که راهگشای مشکلات اقتصادی بوده، تعریف شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: زیبایی‌های شهرستان بیله‌سوار مغان غیرقابل توصیف و این منطقه قطعه‌ای از بهشت است که به‌دلیل طبیعت وصف‌ناپذیر و موقعیت استراتژیک، آن را به سوی پیشرفت روزافزون سوق می‌دهد.

اسحاق رسولی ادامه داد: پیشرفت واقعی دانشگاه با توسعه منطقه عجین است و حل چالش‌های منطقه توسط دانشگاه از طریق تولید علم، تولید مقالات و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان امری ضروری است.

این مسئول اضافه کرد: در همین راستا دو رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی درباره توسعه ملی با محور شرکت‌های دانش‌بنیان ازجمله گردشگری سلامت و صنایع تبدیلی مواد غذایی که راهگشای مشکلات اقتصادی بوده، تعریف شده است.

وی افزود: امیدوارم مسئولان شهرستانی از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد نهایت بهره را ببرند؛ چراکه دانشگاه آزاد اسلامی در حال حل چالش‌های جامعه و کمک به همه ارگان‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا در آینده ادامه‌دهنده راه شهدا و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با تشکر از خدمات ارزنده حسین منفرد، مسئولیت جدید وی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی تبریک گفت و بیان کرد: شاپور جودی یکی از جوانان شایسته، برومند و دلسوز منطقه مغان بوده که برای سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان انتخاب شده است.

بیله‌سوار مغان در کسب دستاوردهای علمی نقش مؤثری داشته است

فرماندار شهرستان بیله‌سوار مغان نیز در این مراسم عنوان کرد: شهرستان بیله‌سوار مغان در کسب دستاوردهای علمی نقش مؤثری داشته و مردم غیور این منطقه با حمایت‌های مالی فراوان از جمله هبه زمین فعلی دانشگاه نقش اساسی در احداث و ایجاد این دانشگاه داشته‌اند و این نهاد مقدس ظرفیت‌های لازم برای پیشرفت‌های علمی را به ارمغان آورده است.

حسن قبادی اضافه کرد: وجود استعدادهای طبیعی ازجمله زمین‌های حاصلخیز و وجود گمرک بین‌المللی زمینه لازم بر ایجاد منطقه آزاد تجاری در این منطقه بوده که در این راستا با انجام اقداماتی مانند بین‌المللی‌کردن دانشگاه‌های شهرستان می‌توانیم در راستای ترقی و توسعه این دانشگاه گام‌های مؤثری برداریم.

در این مراسم حسین منفرد نیز با ارئه گزارشی، عملکرد دو دوره معاونت و ریاست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان ازجمله ایجاد رشته‌های متعدد در مقاطع ارشد و پایه‌گذاری و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و طراحی و ارائه طرح ممیزی شهری را مهم‌ترین عملکردهای دوران خدمت  خود عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =