امر به معروف و نهی از منکر بسترسازی مناسب برای خدمت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر امر به معروف و نهی از منکر را بسترسازی مناسب و فاخر برای خدمت دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه با اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با قدردانی از تلاش ها و دغدغه ها در خصوص مقوله جهادی و ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امید است در این جلسات با نقد شرایط و بیان نقطه نظرات راهبردی، بتوان در جهت تحرک بیشتر در فرایند امر به معروف و نهی از منکر گام برداشت و منشأ خیر  برکت برای استان و کشور شد.

عبدالهی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز علمی مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مفتخر است در جهت علم که یک امرمعروف است گام های مؤثری در کشور برداشته است، توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی با رشد متوازن کمی و کیفی و حذف مرزبندی ها یک سوم جمعیت دانشجویی کشور را در خود جای داده است که در استان بوشهر نیز این گونه است و به لطف الهی خدمات فراوانی صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت کنونی خود را از فضای سیاسی جهت دار خارج کرده و روند علمی رو به رشدی را طی می کند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در قبال تعهدات و الزامات علمی کشور و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) احساس مسئولیت می کند و سعی بر این دارد با گسترش خدمات علمی و تکریم ارباب رجوع، نقش بیشتری در مناسبات اجتماعی برگزیند و به جامعه و مردم نزدیک تر شود.

این مسئول با تشریح برخی از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و اینکه امر پسندیده امر به معروف و نهی از منکر از ابتدا در دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه بوده و فعالیت ها با همین رویکرد دنبال شده است و در شرایط فعلی این امر با حساسیت بیشتری در حال انجام است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود را نهادی مردمی، از مردم و برای مردم می داند و در راستای امر به معروف و نهی از منکر که بسترسازی مناسب و فاخر برای خدمت است از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

سرهنگ پاسدار خضر فقیه مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در این نشست با اشاره به اینکه این مجمع در لبیک به ندای مقام عظمای ولایت و در راستای اجرایی سازی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و متکی بر نیروهای مردمی در حال فعالیت است گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مهمترین قدم امر به معروف و نهی از منکر، امر به بزرگترین معروف ها و نهی از بزرگترین منکرها است. ایجاد نظام اسلامی بزرگترین معروف است و معروفی بالاتر از حفظ نظام اسلامی نیست. حفظ و آبروی ملت ایران بزرگترین معروف است

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های عفاف و حجاب، شورای حل اختلاف، امنیت، فضای مجازی، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگ و جامعه در مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اضافه کرد: کارها در عرصه امر به معروف و نهی از منکر با نگاه انقلابی انجام می‌شود و همه مردم به مسئولیت انقلابی خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر عمل می کنند.

فقیه افزود: مقوله های دولت نسبت به دولت، دولت نسبت به مردم، مردم نسبت به دولت و مردم به مردم مقوله هایی هستند که باب فعالیت های این مجمع است تا با ورود بدان، از مغایرت های احتمالی برنامه های پیش بینی شده کاسته شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1087882

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =