آمادگی سمای کرج برای اجرای ۲ طرح کاربنیان/ رشته‌های فنی و مهارتی راه‌اندازی می‌شود

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از آمادگی آموزشکده سمای این واحد دانشگاهی برای اجرای ۲ طرح کاربنیان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمدرضا بلیاد در نشستی با حضور علیرضا لادن‌مقدم معاون آموزش‌های فنی و مهارتی کاربنیان سازمان سما، آمادگی آموزشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را برای اجرای دو طرح کاربنیان(تعمیر خودرو و موبایل)، مدارس عالی مهارتی (صنعت و فناوری، مهارت‌ها و سبک زندگی اسلامی) و راه‌اندازی رشته‌های فنی و مهارتی متناسب با شرایط اقلیمی استان و آمایش منطقه‌ای اعلام کرد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد واحد کرج با یادآوری ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همکاری سایر نهادهای علمی و اجرایی استان البرز در زمان  تصدی محمدحسن برهانی‌فر رئیس این واحد دانشگاهی افزود: علاوه بر این در امور مدارس سما با همت  سیدمحمد بطحایی رئیس سازمان سما، راه‌اندازی سه مدرسه ابتدایی، متوسطه دوره اول و هنرستان کشاورزی و بوستان تعلیم و تربیت علوی – فاطمی در کرج و هشتگرد آغاز شده است.

مهم‌ترین اهداف سازمان سما

علیرضا لادن‌مقدم معاون آموزش‌های فنی و مهارتی کاربنیان سازمان سما نیز از اهداف و سیاست‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌های متقاضیان و متخصصان، دانشجویان و جامعه هدف که نیازمند به آموزش‌های مهارتی در کشور هستند خبر داد و گفت: مهم‌ترین هدف سازمان سما تربیت نیروی انسانی متعهد و تکنسین ماهر در حوزه مهارت‌های مورد نیاز کشور است.

در پایان این نشست علیرضا لادن‌مقدم و وحید کیا مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی سما از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و دستاوردهای آموزشکده سما نیز بازدید کردند.

شکل‌گیری دانشکده آموزش‌های عمومی و مهارتی سما به‌صورت کامل زیر نظر واحد دانشگاهی کرج با مدیریت  محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بوده و از همه ظرفیت‌های این دانشگاهی در اجرای اهداف و سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =