سرپرستان 2 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی سرپرستان واحدهای «فیروزکوه» و «اسلامشهر » را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، محمدرضا تنهایی اهری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و حامد زارعی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به محمدرضا تنهایی اهری آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

 محمدرضا تنهایی اهری دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیک و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است که پیش از این مدیرکل پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بوده است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به حامد زارعی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

حامد زارعی دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیولوژی دامپزشکی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران است و سوابقی از جمله سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد تهران شمال را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاشهای دکتر محمودرضا اسفندیار سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =