تلاش سمیعی برای تامین منابع مالی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا منابعی مالی را به ابن باشگاه تزریق کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ وضعیت مالی در باشگاه پرسپولیس خوب نیست و به همین دلیل جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بتواند در هفته جاری مبلغی را برای این باشگاه تامین کند.

بدهی مالیاتی به برانکو تضمین شده تا دو ماه آینده پرداخت شود، بدهی به ماریو بودیمیر، سررسیده قرض‌هایی که باشگاه پرسپولیس برای رتق و فتق امور خودش انجام داده، پرداخت مطالبات بازیکنان و... از جمله مواردی هستند که باعث شده سمیعی را برای فراهم کردن منابع مالی به تکاپو بیندازد. این در شرایطی است که هر کار تبلیغاتی باید زیرنظر کارگزار انجام شود و البته موعد پرداخت قسط کارگزار هم هنوز نرسیده است.

حالا باید سمیعی که همین الان نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان قرض گرفته و ۱۰ میلیارد هم هیئت مدیره قرض گرفته آیا باز هم می‌خواهد برای تامین منابع مالی به قرض گرفتن متوسل شود یا تصمیم چیز دیگری است؟ با این حال، اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس خوب نیست و مدیران این باشگاه چالشی بزرگ برای تامین پول و منابع مالی دارند. حالا باید دید آیا سمیعی می‌تواند در هفته پیش رو قسمتی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را حل کند و می‌تواند پول به باشگاه تزریق کند یا خیر.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1087898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =