شکست شاگردان فکری پس از ۱۰ هفته

استقلال در دیدار خانگی و در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب سایپا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی پذیرای سایپا بود که دیدار تیم‌های همشهری با پیروزی سایپا به پایان رسید و شاگردان ابراهیم صادقی سه امتیاز ارزشمند را از صدرنشین لیگ کسب کردند.

حسین مالکی  در دقیقه ۴۹ برای سایپا گلزنی کرد.

با این نتیجه استقلال با ۲۲ امتیاز و یک بازی بیشتر در صدر جدول باقی ماند اما سایپا با ۱۶ امتیاز به رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کرد.

نیمه اول

در دقیقه ۵ اولین شوت به سمت دروازه سایپا توسط دیاباته شلیک شد که شوت شیخ دیباته از زاویه بسته عرض زمین را طی کرد و در نهایت به اوت رفت.

یک دقیقه بعد سایپا دروازه استقلال را مورد هدف قرار داد که شوت بازیکن این تیم به اوت رفت.

در دقیقه ۱۸، مهدی قایدی روی ضدحمله تند و تیز استقلالی ها در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت فنی او بعد از واکنش خوب اکبرمنادی، به دیرک دروازه برخورد کرد و در بازگشت شوت دیاباته با اصابت به مدافع سایپا به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۵، اشتباه مدافع و دروازه‌بان سایپا در کنترل توپ، دروازه این تیم به شکل خطرناکی تهدید کرد. در حالی که علیاری و منادی برای کنترل توپ دچار ناهماهنگی شدند، دیاباته از پشت سر به توپ رسید ولی ضربه او از فاصله یک متری، به تور کنار دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۴۴، سایپا در تدارک گشودن دروازه استقلال بود که نفوذ بازیکن این تیم به داخل محوطه جریمه و پاس رو به عقب او، توسط مهدی‌پور دفع شد و در ریباند، شوت مهرداد عبدی از مقابل محوطه جریمه در داخل چارچوب نبود.

نیمه دوم

گل: در دقیقه ۴۹، سایپا مزد فشار خود روی دروازه استقلال را گرفت. حسین مالکی بعد از تصاحب توپ مقابل محوطه جریمه، با شوت فنی و محکم از فاصله ۲۰ متری دروازه رشید مظاهری را گشود تا تیمش یک بر صفر جلو بیفتد.

در دقیقه ۵۳، ضربه ایستگاهی استقلال به سمت دروازه سایپا توسط منادی مشت شد و توپ دقیقا پشت سر مدافعان استقلال به حسین مالکی رسید. حرکت سریع این بازی به سمت دروازه مظاهری، با دخالت و خطای مهدی‌پور همراه شد تا داور ضمن اعلام خطا، به هافبک استقلال کارت زرد نشان دهد.

در دقیقه ۶۶، شوت مهدی قایدی از مقابله محوطه جریمه با برخورد به مدافع سایپا به کرنر رفت که ثمری برای استقلال نداشت.

در دقیقه ۷۸، دروازه سایپا به شدت تهدید شد. ارسال بلند به داخل محوطه جریمه با دخالت شجاعیان، روی پای اسماعیلی قرار گرفت و ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه عبور کرد و دروازه سایپا بسته ماند.

در دقیقه ۸۷، ضربه ایستگاهی مهدی قایدی به سمت دروازه سایپا از زیر طاق دروازه توسط منادی خارج شد.

در دقیقه ۲+۹۰ دروازه سایپا به دشت تهدید شد که شوت فرشید اسماعیلی را منادی دفع کرد و در بازگشت هم دیاباته قدر توپ را ندانست.

این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سایپا تمام شد و این تیم سه امتیاز بازی را از چنگ استقلال خارج کرد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر (کارت زرد)، محمد نادری (کارت زرد)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور (کارت زرد)، مسعود ریگی (آرش رضاوند ۶۵)، داریوش شجاعیان (محمدحسین فلاح ۸۳)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (فرشید اسماعیلی ۶۵).

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی (کارت زرد)، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی (کارت زرد)، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی (کارت زرد)، حسین کامیاب (مهیار جباری ۶۸)، حسین مالکی (محمدرضا سلیمانی ۸۱)، مجید علیاری و رضا جعفری (کارت زرد).

انتهای پیام/

کد خبر: 1087906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =