شکست خانگی آبی‏‌ها پس از ۴۰۱ روز، در شبِ کم فروغ هافبک‌ها

در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت متحمل دومین شکست فصلشان شدند و با یک گل این دیدار را به سایپا واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،تینا نجفی؛ در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت متحمل دومین شکست فصلشان شدند و با یک گل این دیدار را به سایپا واگذار کردند. بدین ترتیب استقلال ۲۲ امتیازی ماند تا محمود فکری نتواند در کسب امتیاز از استراماچونی ایتالیایی پیشی بگیرد.

تلفات شکست بدهنگام؛ صدر از دست می رود؟

آبی‌های پایتخت پس از باخت در هفته دوم در مقابل فولاد تا به امروز طعم شکست را نچشیده بودند. حالا در فاصله سه هفته مانده به تعطیلات نیم فصل، این باخت خانگی می تواند صدرنشینی را از یاران فکری سلب کند. اگر صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در مقابل سپاهان به پیروزی برسد با ۲۴ امتیاز پیشتاز مسابقات خواهد شد.

فرار از منطقه خطر با سه امتیاز ارزشمند

شاگردان ابراهیم صادقی با این پیروزی ۱۶ امتیازی شدند و با صعود چند پله ای، به رده ششم جدول رسیدند.

نیمه نخست؛ کم فروغ و بدشانس

سایپا از همان ابتدای کار، دفاع از دروازه را در اولویت قرار داد و استقلالی‌ها در اتخاذ تاکتیک مناسب برای نزدیک شدن به دروازه سایپا ناکام بودند. نارنجی پوشان با سعی در اعمال پرس، آبی ها را در میانه میدان به دفعات وادار به اشتباه کردند. بازی در این نیمه آرام و کم موقعیت سپری شد اما با این وجود آبی ها فرصت گشودن دروازه سایپا را داشتند که توپ قایدی پس از واکنش خوب منادی به تیر خورد و با بدشانسی راهی به قفس توری پیدا نکرد.

نیمه دوم و غافلگیری آبی ها

سایپا از تنها شوت در چهارچوب خود نهایت بهره را برد. ورود رضاوند و اسماعیلی تا حدودی روند بازی را بهبود و به حملات استقلال نظم بخشید. اما تلاش آبی ها برای رسیدن به گل کافی نبود. همچنین منادی در چند صحنه با واکنش خوب خود ناجی دروازه تیمش شد تا سایپا با چاشنی شانس این دیدار حساس را به سود خود به پایان برساند.

غیبت بال های چپ و راست احساس شد!

در شب پراشتباه غفوری و نادری در سمت راست و چپ آبی ها، غیبت میلیچ و موسوی به شدت احساس شد. میانه میدان آبی ها با کمبود خلاقیت مواجه است و بنظر می رسد جذب یک بازیساز و مغز متفکر در تعطیلات نیم فصل، بتواند راهگشا باشد.

روزهای سخت پیش رو

آبی‌ها برای آنکه با رستگاری به تعطیلات نیم فصل روند، سه دیدار دشوار را در پیش رو خواهند داشت. سه دیداری که کسب نتایج لازم در آن ها با توجه به شکست امروز، برای استقلالِ فکری حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =