جدایی ترابی از العربی قطعی شد/ یک قدم نزدیکتر به پرسپولیس!

با اعلام یک روزنامه قطری، «یوسف المساکنی» بازیکن جدید تیم العربی جایگزین مهدی ترابی خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روزنامه «الرایه» قطر خبر داد «یوسف المساکنی» کاپیتان تیم ملی تونس و ستاره تیم الدحیل به صورت قرضی به مدت یک فصل و نیم با العربی قرارداد امضا کرد و در تمرین تیم حاضر شد.

این روزنامه نوشت: «مدیریت باشگاه العربی هنوز اعلام نکرده است کدام بازیکن از لیست خارج می‌شود ولی این بازیکن مهدی ترابی خواهد بود.»

مهدی ترابی در پایان فصل گذشته با سر و صدای زیادی از پرسپولیس جدا شد و به تیم العربی پیوست. او در العربی در چند نوبت مصدوم شد و باوجود گلزنی و عملکرد خوب در العربی، نتوانست رضایت هواداران و مدیران باشگاه را جلب کند.

حساب کاربری «قطر فوتبال لایو» هم جدایی ترابی را نتیجه پیوستن المساکنی به العربی دانست و تاکید کرد که این بازیکن نتوانست به دلیل مصدومیت‌های متوالی تاثیر زیادی در العربی داشته باشد. این رسانه عنوان کرد طبق گزارش‌ها، ترابی به پرسپولیس بر می‌گردد.

به این ترتیب ترابی بعد از گذشت یک نیم فصل از العربی جدا می‌شود و در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند با این بازیکن و باشگاه العربی به توافق برسد، ترابی می‌تواند مجدداً به جمع سرخپوشان تهران بازگردد.

در حال حاضر مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی در تیم العربی حضور دارد و به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =