لزوم بازنگری محمود فکری در مولفه های تاکتیکی تیمش

هنوز هم استقلال بعد از باخت به سایپا صدرنشین جدول هست و نکته ای که فکری می‌تواند همچنان به آن ببالد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-امیر کریمی(کارشناس و تحلیلگر فوتبال)؛ هنوز هم استقلال بعد از باخت به سایپا صدرنشین جدول هست و نکته ای که فکری می‌تواند همچنان به آن ببالد. اما اگر قبول کنیم هر باختی می تواند پلی برای پیروزی باشد بهتر هست کادرفنی استقلال و در راس آن فکری با نگاه منتقدانه به بازی تیم خود نگاه کنند تا مشکلات تیم خود را بیشتر درک کرده و برای آینده ترمیم کنند.

کادر فنی؛
همچنان کادر فنی استقلال مورد انتقاد کارشناسان هست، به نظر می رسد نفرات تاثیرگذار  در لحظات حساس ندارد، تا باری از دوش فکری برداشته شود.

چپ استقلال؛
نادری هنوز نتوانسته خودش را با شرایط استقلال وفق دهد البته مصدومیت طولانی مدتی را هم داشته اما هوادار استقلال صبر زیادی ندارد.

تمرکز؛
بهتر نیست نهیبی به دانشگر زده شود که این همه عصبیت درون مستطیل سبز برای چیست؟ بهتر نیست به جای استوری و کری خوانی با لیدرهای حریف در فضای مجازی تمرکزش روی بازی خودش باشد.

تعویض؛
آمدن فرشید اسماعیلی که طبیعی بود استقلال عقب بود نیاز به بار هجومی بیشتر اما جابجایی ریگی با رضاوند چه توجیهی دارد در شرایطی که استقلال ضرب آهنگ خوبی ندارد و یک گل عقب افتاده، تازه مهدی مهدی پور هم از بازی خارج شد.

گل اول؛
کلا تیم فکری نشان داده نقشه راه خاصی برای کامبک زدن ندارد، اگر گل اول را زد که فبها المراد وگرنه امید اول آخر استقلال به ساق های قائدی هست. باید روی تنوع طراحی حملات حتما استقلال کار کند.

بازی مستقیم؛
کلا بازی مستقیم بخصوص از زمین خودی در لحظات حساس و پایانی توصیه می شود که خلع سلاح شده ای، ولی ظاهرا یکی از پلن های فکری و کادرش کلا در طول بازی همین بازی مستقیم هست.

سردرگمی؛
انصافا دیاباته مهاجم زهرداری هست اما اینروزها او کلا سردرگم بازی می کند، سردرگمی او ارسلان را هم حذف کرده. کادرفنی استقلال باید روی شرح وظایف مهاجمان در حالت سه مهاجمه بیشتر کار کند. صمد مرفاوی خیلی در مورد دیاباته می تواند عصای دست فکری باشد.
 
قائدی؛
قائدی و نقشه فکری برای او دیگر حالا برای کل لیگ شناخته شده هست. قرار گرفتن در منطقه چپ باکس حیاتی تیم حریف، پا به توپ شدن، شوک زدن به در مخالف در عرض جریمه حریف و استفاده از توان تکنیکی و هوشی این بازیکن، اما کم کم دست فکری در ین مورد هم در حال رو شدن هست باید طرحی نو دراندازید دوستان کادر فنی استقلال.

سایپا؛
سایپا محک خوبی برای استقلال بود، چراکه تیمی که کم گل می‌زد و استاد تساوی گرفتن بود، استقلال را از خواب زمستانی بیدار کرد.

استقلال؛
حمایت از این کادر فنی از اوجب واجبات برای هوادار استقلال هست، اشاره شد که هنوز صدر جدول در اختیار آنهاست اما کادر فنی هم باید نگاه خود را عوض کند، هنوز چیزی برای استقلال از دست نرفته.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =