تجلیل از مربیان نمونه و برگزیدگان کشوری جشنواره «تابستان شاد»

در آیینی با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از مربیان نمونه پیشتاز استانی و برگزیدگان کشوری جشنواره ملی تابستان شاد تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، در آیینی با حضور علی موحدی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان و حجت الاسلام  والمسلمین علی اکبری معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از مربیان نمونه پیشتاز استانی در عرصه فعالیت های پرورشی  و برگزیدگان کشوری جشنواره ملی تابستان شاد دراستان بوشهر در عرصه تولیدات آموزشی در فضای مجازی و شبکه شاد تجلیل شد.

علی موحدی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: پیشتازان این عرصه در انجام فعالیت های پرورشی و تولید محتوای آموزشی در عرصه فضای مجازی در سطح استان و کشور خوش درخشیدند.

او تاکید کرد: هدف از اجرای این جشنواره غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح دانش و مهارت تشکیلاتی اعضا و مربیان، ارتقای سطح مشارکت اعضا در فعالیت‌ها، توانمندسازی و افزایش قابلیت‌های فردی و گروهی اعضا در فضای مجازی، شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان و مربیان و تامین بخشی از محتوای آموزشی جذاب و کارآمد توسط مربیان است.

 موحدی خاطرنشان کرد:فضای مجازی شاد بستر خوبی برای گسترش و معرفی بیشتر فعالیت‌ها و مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی پیشتازان است و لذا شایسته است مربیان پیشتاز و مدرسین نمونه استانی،  اقدامات لازم را جهت آموزش‌های دانش‌آموزان و استفاده از خلاقیت آن‌ها در زمینه پویش‌ها و شاداب‌سازی انجام دهند.

در پایان این مراسم از فاطمه عارف زاده مدرس مجتمع آموزشی دخترانه سما بوشهر به عنوان برگزیده کشوری جشنواره ملی تابستان شاد و از سکینه بیژنی مربی پرورشی مجتمع آموزشی دخترانه سما بوشهر به عنوان مربی پیشتاز نمونه استانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =