رسمی؛ پایان کار رسول پناه در پرسپولیس

مدیرعامل سابق پرسپولیس دقایقی پیش با حضور در محل باشگاه، کارهای اداری مربوط به پایان همکاری با این باشگاه را دنبال می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی رسول پناه بعد از حضور یک سال و اندی در سمت‌های مختلف در این باشگاه، اکنون به ساعات پایان همکاری خود در این باشگاه رسیده است.

رسول پناه که به عنوان چهره ناشناخته و عجیب در هیات مدیره کار خود را در پرسپولیس آغاز کرد، در ادامه با استعفای محمدحسن انصاریفرد به عنوان سرپرست کار را دنبال کرد. حضور پر حاشیه او طی این ماه‌ها همواره با تنش‌هایی همراه بوده که جدی‌ترین آنها با علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و یحیی گل‌محمدی رقم خورده و هواداران بابت کارشکنی در ماجرای مهدی ترابی و فسخ قرارداد این بازیکن، موضع تندی علیه وی داشته‌اند.

بعد از دربی البته یحیی گل‌محمدی انتقادات تندی را متوجه رسول پناه کرد و خواهان قطع همکاری این باشگاه با عضو جنجالی و پرحاشیه را داشت که بارها با صحبت‌ها و عملکردی که داشته دردسرساز شده بود.

اکنون و دقایقی پیش مهدی رسول پناه وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا کارکنان را با شوک مواجه کند. این در حالی بود که رسول پناه طی ماه‌های اخیر و بعد از انتخاب جعفر سمیعی از سمت مدیرعاملی کنار رفته بود و به عنوان مرد سایه در عضویت هیات مدیره حضور داشت و از حضور در باشگاه برای جلوگیری از حواشی و پاسخگویی به رسانه‌ها خودداری می‌کرد.

پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد که رسول پناه بعد از حضور در باشگاه جلساتی با بخش مالی و اداری داشته و طی این مدت به دنبال حسابرسی امور در دوران حضورش در باشگاه بود و اینطور که شواهد نشان می‌دهد او با انجام امور اداری کارهای مربوط به پایان همکاری‌اش در این باشگاه قرار دارد.

جدایی و پایان کار رسول پناه در پرسپولیس می‌تواند یکی از حواشی بزرگ و پررنگ چند ماه اخیر این باشگاه را خاتمه دهد، اتفاقی که به گواه حاضران در باشگاه تنها ساعاتی به انجام آن باقی مانده است.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1087945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =