مشارکت ۵۵ درصدی دانشگاه‌های پزشکی در جشنواره «تیتر ۱۲»

در هفته هشتم ثبت‌نام دوازدهمین دوره از جشنواره نشریات دانشجویی تعداد آثار داوطلب برای حضور در این جشنواره به ۱۷۰۴۷ اثر رسید و دانشگاه‌های علوم پزشکی توانستند ۵۵ درصد مشارکت در «تیتر ۱۲» را به خود اختصاص دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، هفته‌های گذشته دستورالعمل دوازدهمین دوره جشنواره تیتر به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و از اول آذرماه دریافت آثار از طریق سامانه جشنواره به آدرس titrfestival.ir آغاز شد. در هفته هشتم بازگشایی سامانه جشنواره تیتر ۱۷ هزار و ۴۷ اثر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد.

در این بازه زمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ۱۴۷۲ اثر، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ۱۱۹۰ اثر و دانشگاه شیراز با ۱۰۲۹ اثر در رتبه اول تا سوم ثبت اثر در هفته هشتم ثبت‌نام دوازدهمین دوره جشنواره تیتر قرار گرفتند.

دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه فردوسی مشهد، علوم دانشگاه پزشکی اردبیل، دانشگاه تهران، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه علوم پزشکی ایران به ترتیب رتبه‌های سوم تا دهم مشارکت در این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
 

مشارکت ۵۵ درصدی دانشگاه‌های وزارت بهداشت در «جشنواره تیتر ۱۲»

تاکنون ۱۷ هزار و ۴۷ اثر در دبیرخانه جشنواره «تیتر ۱۲» ثبت شده که ۲۱۰۲ نشریه در بخش «نشریات برتر»، ۱۳ هزار و ۵۰۶ اثر در بخش «آثار برتر»، ۵۹۶اثر در «بخش ویژه»، ۸۰۹ اثر و نشریه در «بخش فضای مجازی» و ۳۴ اثر و نشریه در بخش «سرزمین مادری» توانستند آثار خود را در سامانه جشنواره به ثبت برسانند.

تاکنون ۵۹۸۹ شرکت‌کننده و ۱۴۳نفر از کارشناسان برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند. در مجموع وزارت بهداشت با ۹۲۲۵ اثر و درصد مشارکت ۵۵ درصدی و وزارت علوم با ۷۸۲۳ اثر و درصد مشارکت ۴۵ درصدی در این جشنواره مشارکت پیدا کرده‌اند.
مشارکت ۵۵ درصدی دانشگاه‌های وزارت بهداشت در «جشنواره تیتر ۱۲»
هر ساله جشنواره تیتر توسط یکی از دستگاه‌های آموزش عالی کشور برگزار می‌شود. سال گذشته جشنواره تیتر ۱۱ به میزبانی وزارت علوم برگزار شد و امسال وزارت بهداشت میزبان جشنواره «تیتر ۱۲» خواهد بود که با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» برگزار می‌شود.

به رسم هرساله و براساس توافق صورت گرفته میان معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، این معاونت مستقر دروزارت بهداشت متولی برگزاری جشنواره «تیتر ۱۲» خواهد بود.

این دوره از جشنواره بخش‌های متعد و مختلفی دارد. «آثار برگزیده» شامل ۲۶ رسته، «نشریات برگزیده» شامل ۱۸ رسته و «فضای مجازی» شامل ۸ رسته، «بخش ویژه» نیز با 2 موضوع در کنار «سرزمین مادری» پنج بخش اصلی جشنواره را تشکیل می‌دهند. امسال همچنین برای نخستین بار بخش «سرزمین مادری» با هدف ارزیابی و آشنایی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حوزه رسانه و ایجاد ارتباطی فرهنگی در نظر گرفته شده است. بدین منظور تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منعقد شده است که زمینه‌ساز گسترده‌تر شدن این ارتباطات فرهنگی است.

مشارکت ۵۵ درصدی دانشگاه‌های وزارت بهداشت در «جشنواره تیتر ۱۲»

انتهای پیام/

کد خبر: 1087963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =