هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی حوادث تروریستی در عراق را محکوم کرد

کارگروه عراق طرح ساهب بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای حوادث تروریستی در این کشور توسط داعش را محکوم کرد و پاسخگویی به این جنایت را حق مردم این کشور دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، کارگروه عراق طرح ساهب  هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای خطاب به مردم عراق حوادث تروریستی در این کشور توسط داعش را محکوم کرد.

در بخش اول این بیانیه آمده است: بار دیگر دست داعش گرگ صفت، از آستین سرزمین مادری تروریست‌ها، عربستان سعودی بیرون آمد و با آرایش گرگی در لباس میش، جنایت هولناکی را رقم زد که در آن صدها نفر از انسان‌های بی@گناه و جوانان و مردم مظلوم عراق را مورد هدف قرار داد. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آیا نه اینست که داعش خونخوار از پشتیبانی کشورهایی که مدام از صلح و حقوق بشر دم می‌زنند، بهره‌مند است؟! آیا نه اینست که کشور عربستان داعیه دارد که مهد اسلام است؟ داعش با حمایت آمریکا و شجره ملعونه آل سعود و صهیونیسم، مدام نقشه‌های پلیدی را  در سر می پروراند، که قصد دارد با خون آلود کردن خیابان‌ها و ریختن خون مردم بی‌گناه، به اهداف پلید خود دست یابد.

در این بیانیه مطرح شده است: همانگونه که «بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَت»ْ، را باور داریم  و نیز «فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا»، از انتقام خون جوانان مان کوتاه نخواهیم آمد، درست است که صبر شیعه  ساله است، لکن سایه انتقام لحظه ای دست از سر داعش و داعشیان بر نخواهد داشت. 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده قربانیان، حادثه تروریستی اخیر را به شدت محکوم کرده و بر اساس قوانین بین‌‍المللی حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر را برای ملت آزاده و مستقل عراق‌، مسلم می‌دانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =