انصاری: می‌خواهم مقابل پرسپولیس طلسم شکنی کنم/ بابت طلب از استقلال به AFC نامه زدم

مهاجم اسبق تیم استقلال تهران اعلام کرد برای دریافت مطالباتش به AFC نامه ارسال کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ جابر انصاری، درخصوص رویارویی با پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم گفت: بازی با پرسپولیس و استقلال انگیزه بازیکنان را افزایش می‌دهد و تیم ما هم خداراشکر نتایج خوبی کسب کرده و برابر استقلال هم نشان دادیم که ساختار تیمی مناسبی داریم. در این ۱۰ روز خوب تمرین کردیم و سعی داریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انصاری در پاسخ به این سوال که شادی گل مخصوصی برای بازی پرسپولیس در نظر دارد، گفت: تا به اینجا فصل متاسفانه نتوانستم گلزنی داشته باشم و امیدوارم از بازی با پرسپولیس طلسم شکنی کنم و روند گلزنی را شروع کنم.

او درباره شرایط تیم هم گفت: خداراشکر شرایط مناسب است و به خوبی تمرین کردیم تا برای این بازی آماده شویم. تلاش می‌کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و آن را تقدیم کردم خوب و فوتبال‌دوست اراک کنیم.

مهاجم آلومینیوم اراک درباره دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال گفت: امروز و فردا کردند و خبری از باشگاه نشد تا به AFC نامه زدم. به باشگاه گفته بودم که باید چک را تسویه کنند و یک ماه و نیم است که این چک برگشت خورده است. در فدراسیون فوتبال هم پرونده شکایتی را تنظیم کردیم و آخرین تماسی که با باشگاه داشتم با آقای مددی قبل از بازی ذوب آهن بود که مدتی هم از آن می‌گذرد اما هیچ خبری نشد.

انصاری در پاسخ به این سوال که درخواست عذرخواهی از سمت باشگاه برای دریافت مطالباتش گفت: آقای مددی به من گفتند از آن آقا عذرخواهی کنم و به او گفتم که دلیلی وجود ندارد که بخواهم عذرخواهی کنم. من با همه دوستانه حرف زدم و چکم پاس نشده بود که مصاحبه کردم. فعلا سعی می‌کنیم از مجاری قانونی پیگیری کنم و اگر باشگاه چک را پاس نکند آنها با ارسال نامه‌ای به AFC اعلام می‌کنند که چنین پرونده‌ای وجود داد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

کد خبر: 1087980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =