سومین کنگره بین‌المللی مایکوباکتریولوژی برگزار می‌شود

سومین کنگره آسیایی ـ آفریقایی مایکوباکتریولوژی به همت مرکز تحقیقات مایکوباکتریولوژی و پژوهشکده سل و بیماری‌های ریوی دکتر مسیح دانشوری به صورت وبینار برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، سومین کنگره آسیایی- آفریقایی مایکوباکتریولوژی به همت مرکز تحقیقات مایکوباکتریولوژی و پژوهشکده سل و بیماری های ریوی دکتر مسیح دانشوری به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی از 8 تا 10 بهمن ماه به صورت آنلاین با حضور اساتید و محققان داخل و خارج از کشور برگزار می شود.

ارتباط سل نهفته با کووید-19، ارتباط فعال شدن سل به همراه آلودگی با کووید-19، بررسی تست‌های جدید و آزمایش‌های تشخیصی جهت تشخیص سریع نوع مقاوم بیماری سل، مشارکت حداکثری دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه بهداشت و سلامت در کنترل بیماری سل، جهت‌دهی زمینۀ تحقیقات، تولیدات و دستاوردهای علمی فعالان این عرصه، پیشرفت، ارزیابی و ارتقاء مداوم تجهیزات و امکانات آزمایشگاه‌های منطقه ای، کشوری و فراکشوری و آشنایی با روش های تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های مایکوباکتریومی غیرسلی از اهداف برگزاری سومین کنگره آسیایی- آفریقایی مایکوباکتریولوژی است.

علاقه مندان از سراسر کشور اعم از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های سراسری می توانند به صورت رایگان در این کنگره شرکت کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این کنگره به آدرس https://live.ijmyco.org مراجعه کرده، همچنین سایت کنگره به آدرس www.aasmcongress.ir در دسترس علاقه مندان است.

برنامه کنگره در لینک http://aasmcongress.ir/files_site/files/r_10_210124122048.pdf قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =