آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: دوران «بزن دررو» به پایان رسیده است و اگر آمریکا یکبار دیگر مرتکب خطا شود قطعا منطقه برای سربازان آن جهنم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمزمه بازگشت آمریکا به برجام بعد از روی کار آمدن جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور کاخ سفید باعث شده تا موضوع روابط ایران و آمریکا و وضعیت تحریم‌‌های یکجانبه علیه کشور توسط کارشناسان و رسانه‌ها پررنگ‌تر شود.

امیرحسین عسگری در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره سیاست‌ دولت‌های مختلف آمریکا بیان کرد: رفتار و سیاست کلان بین‌المللی دولت جو بایدن یا دونالد ترامپ در مقابل ایران یکسان بوده و دشمنی این کشور با مردم آزاده جهان در تمامی احزاب و دولت‌های آمریکا نهادینه شده است.

وی درباره اهداف اصلی سیاست خارجی آمریکا عنوان کرد: نابودی جبهه مقاومت، اسلام‌ستیزی و تضمین حیات سیاسی و جغرافیایی رژیم غاصب صهیونیست هدف اصلی آمریکا و متحدانش بوده و تلاش برای تحقق این اهداف به دولت‌ یا روسای جمهوری این کشور وابسته نیست.  

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تاکید بر اینکه روحیه مقامت و استکبارستیزی در سربازان جبهه مقاومت نابودشدنی نیست، گفت: آمریکا باید بداند که تلاش‌های وی تضعیف اسلام، مقاومت و ایران بیهوده خواهد بود و دسیسه‌های این کشور به خود آمریکا باز خواهد گشت.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مطرح کرد: متاسفانه برخی از مسئولان و جریانات سیاسی داخلی گمان می‌کنند با آغاز رسمی فعالیت دولت دموکرات در آمریکا می‌توانند مذاکرات را به امید لغو تحریم‌های یکجانبه علیه ایران دوباره به چرخه بیندازند.

به گفته عسگری، مذاکرات هسته‌ای یا موشکی جزو مسائل مهم انقلاب محسوب می‌شود و مسئولان باید بدانند که به آنها اجازه داده نخواهد شد بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب با کشورهای غربی مذاکره کنند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی برخی از مسئولان باعث رقم خوردن معاهده برجام شده است و آمریکا گمان دارد می‌توانند با مذاکرات مجدد و وعده لغو تحریم‌ها، ایران را خلع سلاح موشکی و توان دفاعی کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد، گفت: دوران «بزن دررو» به پایان رسیده است و اگر  آمریکا یکبار دیگر مرتکب خطا شود قطعا  منطقه  برای سربازان آن جهنم خواهد شد.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: تغییر دولت آمریکا نباید برای مسئولان و رسانه‌های داخلی بااهمیت باشد چرا که در نهایت سودی از این کشور به ملت نخواهد رسید؛ اما اگر ایران به خود کفایی و توسعه پایدار دست یابد قطعا تغییر رویکرد دولت‌های غربی در بازارهای داخلی و روابط بین‌الملل آن تاثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =