آلومینیوم اراک  ۲ - پرسپولیس تهران ۱/ برد شجاعانه شاگردان خطیبی

اولین شکست فصل پرسپولیس در اراک رقم خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم با اندیشه رسیدن به صدر جدول و تکرار قهرمانی به مصاف آلومینیوم اراک رفت. با وجود غیبت چند بازیکن تاثیر گذار این تیم در برابر نماینده اراک  یحیی گل محمدی تیم خود را هجومی به میدان فرستاد. با این حال آلومینیوم  باانگیزه و با برنامه نشان داده  و با کنترل لحظات حساس بازی و استفاده از موقعیت های خود موفق شد از سد تیم پر مهره پرسپولیس بگذرد.

تیم داوری؛ سید وحید کاظمی – محمد عطایی – علی احمدی – عباس پور حیدری، کمک داور اضافی ۱و۲: حمید حاج ملک – امیر سامان سلطانی، ناظر: حسین نجاتی

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، (۷۴- مهدی قریشی) پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، (۸۶- میثم مجیدی) مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، امید سینگ، (۸۶- جابر انصاری) میثم آقایی (۶۴- امیر نوری) و حامد پاکدل (۸۶- محمد علی‌نژاد)

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، احسان حسینی،مهدی شیری، سیامک نعمتی، سعید آقایی، (۸۵- علی شجاعی) میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، (۵۷- امید عالیشاه) احمد نوراللهی، وحید امیری، (۷۳- آرمان رمضانی) مهدی عبدی (۷۳- محمدمهدی مهدی‌خانی)

گل‌های بازی

آلومینیوم: - شاهین توکلی(۲۰)حامد پاکدل(۳۱)

پرسپولیس: - کمال کامیابی نیا( ۷)

کارت زرد

آلومینیوم: - اسماعیل شریفات(۱۵) حامد پاکدل(۵۱)

پرسپولیس: -حامد لک(۵۰)

کارت قرمز:

آلومینیوم: -

پرسپولیس: -

مهمترین اتفاقات نیمه اول

سوت آغاز بازی رأس ساعت ۱۵ به صدا در آمد.

دقیقه۴: پاس عمقی امیری در هجده قدم آلومینیوم به  عبدی رسید و او در حالی که مدافع  اراکی را در پیش رو داشت با شلیکی بلند توپ را از روی دروازه آلومینیوم به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷ :گل اول برای پرسپولیس: کرنر زیبای نورالهی در شش قدم آلومینیوم در میان مدافعان پر تعداد این تیم به کامیابی نیا رسید و او با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه۱۵: امید سینک پس از جا گذاشتن  حسینی مدافع پرسپولیس در جناح راست توپ را روی دروازه قرمز پوشان ارسال کرد که ضربه خطرناک حسینی در دستان لک قرار گرفت.

دقیقه۱۶: نفوذ پهلوان به محوطه هجده قدم  روی پاس کامیابی نیا از چپ که او پس از جا گذاشتن مدافع آلومینیوم توپ را در دهانه دروازه به عبدی رساند و او بی بی دقتی توپ را تبدیل به گل نکرد.

دقیقه ۲۰: گل اول برای آلومینیوم: پاس زیبای امید سینک روی ضربه ایستگاهی  در میان تجمع مدافعان پرسپولیس به شاهین توکلی رسید و او دروازه لک را به زیبایی بازکرد.

دقیقه ۲۲: ضربه ایستگاهی نورالهی در شش قدم آلومینیوم به امیری رسید ومدافعان اراک اجازه سرزدن به او را نداده و توپ راهی اوت شد.

دقیقه۳۱:  گل دوم برای آلومینیوم: ضربه مواج امید سینک از جناح چپ قبل از رسیدن به مدافعان پرسپولیس توسط  حامد پاکدل در کنج دروزاه پرسچولیس بدور از دستان لک جای گرفت.

دقیقه ۳۸: مصدومیت پورحمیدی دروازبان آلومینیوم  پس از دفع توپ باعث توقف بازی در این دقایق شد.

دقیقه۴۰: ارسال پهلوان از جناح چپ  به دهانه دروزاه در حالی که مدافعان آلومینیوم نتوانستند توپ را دفع کنند به امیری رسید و او دروازه  حریف را کج دید و توپ را به بیرون زد.

دقیقه۴۵: شوت محکم نورالهی در حالی که می رفت وارد دورازه آلومینیوم شود  به بدن مدافع اراک خورد و به میانه زمین برگشت.

مهمترین اتفاقات نیمه دوم

دقیقه۴۷: ضریه ایستگاهی خطر ناک نورالهی با برخورد به مدافعان  راهی کرنر شد.

دقیقه۵۱:  ضربه سرکش امید  سینک از فاصله چهل متری در حالی که در عرض  حرکت کرده بود در دستان لک قرار گرفت.

دقیقه۵۵: همکاری  کامیابی نیا و پهلوان که در یک دو  توپ را به نورالهی در محوطه هجده آلومینیوم رساندند و او با شوتی زیبا توپا به طرف دروازه شلیک کرد که مدافعان  بعد دفع پور حمیدی توپ را با سراسیمگی راهی کرنر کردند.

دقیقه ۵۸: مدافعان آلومینیوم بعد از دفع ناقص توپ، سیامک نعمتی را صاحب توپ کردند و او در دو نوبت دروازه پور حمیدی را تهدید کرد و دروازبان آلومینیوم با واکنش زیبا توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه۶۳: پرتاب اوت بلند امیری را مدافعان آلومینیوم راهی کرنر کردند و کرنر ارسالی  عالیشاه  در جناح مخالف به مدافعان اراک رسید.

دقیقه ۷۱: پرتاب بلند  امیری را مدافعان آلومینیوم به پشت محوطه هجده فرستادند  و توپ برگشتی را  کامیابی نیا با شوتی سرکش به طرف دروازه آلومینیوم شلیک کرد که پور حمیدی آن را در آغوش کشید.

دقیقه۸۰: ارسال آقایی از جناج چپ با برخورد به مدافعان اراک راهی کرنر شد و سپس ضربه کرنر امیری  با برخورد به بازیکنان حریف از جناح  مخالف راهی اوت شد.

دقیقه ۸۳: سیو عالی پور حمیدی  روی شوت نورالهی که در شش قدم آلومینیوم  نواخته شد.

دقیقه ۸۶: ارسال بلند شیری در دهانه دروازه به نورالهی رسید و او توپ را در عرض برای رمضانی ارسال کرد که رمضانی موفق به گلزنی نشد.

دقیقه۹۰+۵: نفوذ سینک به محوطه هجده قدم پرسپولیس که پاس رو به عقب او را انصاری با بی دقتی  از کنار دروازه راهی اوت کرد.

بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =