طرح پویش به توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در صنعت کمک می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‎‌شهر گفت: با فعال‌کردن طرح پویش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در صنایع شیمیایی ایران زمینه توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان مهیا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، عبدالرسول مستاجران در نشست تخصصی توسعه زمینه‌های همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (ICIIC) مجری طرح LAB خاطرنشان کرد: در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر زمینه ایجاد سرای نوآوری شهرستان ایجاد شده و در این سرا ۴۵۰ دانش‌آموخته دانشگاهی با هدف توسعه فعالیت دانش‌بنیان و فناورانه استقرار می‌یابند.

وی افزود: صنایع شیمیایی ایران نیز در کنار صنایع هم‌جوار و استانی می‌تواند از این فرصت به منظور رفع مشکلات و نیازهای علمی و مطالعاتی استفاده کند.

مستاجران با تأکید بر انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری دانشگاه با صنایع استان اصفهان مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با برخورداری از رشته‌های تخصصی و اعضای هیئت علمی مرتبط می‌تواند در قالب تعریف طرح‌های پژوهشی برون‌دانشگاهی و تدوین موضوعات پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی، همکاری‌های دوجانبه را توسعه دهد.

وی اضافه کرد: امکان استقرار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان با موضوعات مرتبط با صنایع شیمیایی ایران در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088022

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =