به مردم اراک بابت شکست پرسپولیس تبریک میگویم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از بازیکنانم بابت علمکرد خود مقابل پرسپولیس راضی هستم و به مردم اراک تبریک می گویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رسول خطیبی پس از پیروزی دو بر یک آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس به خبرنگاران گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز خیلی مهم کسب کنیم. تغییراتی را در سیستم بازی بعد از دو گلی که زدیم دادیم. پرسپولیس پس از عقب افتادن، دفاع‌های کناری خود را جلو فرستاده بود و فشار آوردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم خوب نبودیم اما در ادامه بازی عملکرد قابل قبولی داشتیم. می‌توانستیم گل سوم و چهارم را هم بزنیم.

خطیبی یادآور شد: از بازیکنانم خیلی راضی هستم آنها با تمام وجود بازی کردند. آنها خیلی خوب تاکتیک‌ها را در زمین مسابقه پیاده کردند. به مردم اراک هم که در اولین بازی رسمی خود مقابل پرسپولیس پیروز شدیم تبریک می گویم. به هر حال این بازی تمام شده است و باید برای بازی بعدی آماده شویم.

وی درباره آنالیز دقیق از پرسپولیس نیز گفت: روی این بازی کار کرده بودیم و برنامه داشتیم. شکل تیمی دفاعی خیلی خوبی داشتیم. امروز خیلی خوب بازی کردیم و امروز در نیمه دوم عقب نکشیدیم. فقط در بازی با ذوب آهن و استقلال به مشکل خوردیم.

خطیبی درباره بازگشت این تیم به بازی پس از گلی که در دقیقه ۶ دریافت کرد تصریح کرد: وقتی در دقیقه ۶ گل می‌خوریم طبیعی است خودم را حفظ می‌کنم چون به بازیکنانم ایمان دارم. شما در آینده به حرف من خواهید رسید.

سرمربی آلومینیوم در پایان درباره اظهار نظر یحیی گل محمدی مبنی بر ندادن موقعیت گلزنی به میزبان خاطرنشان کرد: ما هم به پرسپولیس موقعیت گل ندادیم. ضمن اینکه ما در آخر بازی دو سه موقعیت گل داشتیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =