مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس معرفی شد

در مراسمی با حور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار و امیرحیدر ارغوان به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس معرفی و از خدمات حسین پولادی مسئول سابق تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این آیین با اشاره به خدمات بسیج دانشجویی گفت: بسیج نیروی خودجوش و فداکاری است که در تمام صحنه‌های انقلاب حضور موثر داشته و خدمات زیادی در شرایط سخت و بحرانی به جامعه کرده است.

احسان کامرانی، بسیج دانشجویی را  بازوی توانمند در اجرای برنامه فرهنگی و مذهبی دانشگاه معرفی کرد که خالصانه و بدون  هیچ چشم‌داشتی به دنبال خدمت به جامعه اسلامی در هر شرایط سختی  است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان هرمزگان عنوان کرد: مسئول جدید بسیج باید با ادامه سیاست‌های کلان بسیج دانشجویی و حفظ شئونات انقلابی و اسلامی و حرکت در راستای تولید علم بر محور کارآفرینی و پژوهش  با اخلاص تمام تلاش کند و از وظیفه اصلی خود که سازندگی و خدمت به جامعه و دانشگاهیان است غفلت نکند.

وی با اشاره به  نقش بسیج دانشجویی  در دانشگاه  یادآوری کرد: دشمن تمام تلاش خود بر روی جوانان معطوف کرده و قصد دارد با ترفندهای مختلف و راه‌اندازی جنگ نرم، هویت فرهنگی جوانان را نابود کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس متذکر شد: بسیج دانشجویی باید با پیگیری و مطالبه‌گری در کنار امر به معروف و نهی از منکر و توجه به مسائل اعتقادی  در مسیر تمدن‌سازی اسلامی گام بردارد.

وی با اشاره به افول آمریکا و سبر نزولی قدرت جهانی این کشور استکباری گفت: فروپاشی در لایه‌های مختلف جامعه آمریکا به خوبی مشهود است و این افول با روی کارآمدن ترامپ سرعت بیشتری به خود گرفت و می رود تا به کمک خداوند باری تعالی به نابود نزدیک شود.

فرمانده بسیج دانشجویی استان هرمزگان در این مراسم گفت: بسیج همواره به عنوان نیروی تأثیرگذار و پیشرو در انقلاب مطرح بوده و به‌ وظایفش در عبور از شرایط دشوار عمل کرده است.

عارف رئوفی، ایران را قلب تپنده خاورمیانه دانست و افزود: نیروهای بسیجی هر کجا که هستند باید خود را در مرکز جهان  بدانند  و به تکلیف انقلابی و شرعی خود  در هر شرایطی عمل کنند.

وی با یادآوری اینکه بسیج دانشجویی باید فرصت‌ها و چالش‌ها را به خوبی پایش کند  و مأموریت‌های خود را به خوبی بشناسد، تأکید کرد: تربیت نیروی کاردان، انقلابی، کارآزموده، متعهد از وظایف اصلی بسیج دانشجویی است که باید با نقش‌آفرینی در صحنه همیشه مقتدر و موثر عمل کند.

فرمانده بسیج دانشجویی استان هرمزگان بیان کرد: هدف بسیج با تغییرات  و جابجایی هیچ تغییری نمی‌کند و امروز ما خدمتگزاریم و فردا دیگری، مهم این است که در دوران خدمت خود کوتاهی و سهل‌انگاری نکنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر: 1088034

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =