سنگر منافع افراد سودجو در دانشگاه تخریب شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: سنگرهای منافع افراد سودجو در دانشگاه تخریب شده و اجازه خودنمایی و سوءاستفاده‌های شخصی به هیچ فرد و یا گروهی داده نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، اسماعیل عبداللهی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه سنگرهای منافع افراد سودجو در دانشگاه تخریب شده و اجازه خودنمایی و سوءاستفاده‌های شخصی به هیچ فرد و یا گروهی داده نخواهد شد، اظهار کرد: با اعتقاد به کار اصولی و الهی، جلوی هر اقدامی با اهرم رانت و پورسانت گرفته می‌شود و وظیفه خود را در قبال مردم و دانشگاه انجام خواهیم داد.

وی افزود: قطعاً در نظام تصمیم‌گیری امکان بروز خطای سهوی وجود دارد؛ اما شفافیت، پاسخگویی قانونی و تصمیم‌گیری بر پایه مشورت، مانع از بروز مسائل ناخواسته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه یکی از راهبردهای این دانشگاه تعامل حداکثری و تثبیت اوضاع است، تأکید کرد: باید اخلاق‌مدارانه با فشارها و توهین‌ها برخورد کرد تا وجهه علمی، مردمی و ارزشی دانشگاه حفظ شود.

عبداللهی با تأکید بر اینکه مسئولیت‌های دانشگاه باید به افراد متعهد واگذار شود، عنوان کرد: دانشگاه باید محل حضور افرادی که ملتزم به نظام و خدمت‌رسانی به مردم هستند، باشد تا فضای مدیریتی توأم با آرامش، امید و پرورش نیروهای زبده محقق شود.

وی ایام‌الله دهه مبارک فجر را مناسبتی تاریخی و ارزشمند برشمرد و مطرح کرد: انقلاب اسلامی ایران نه فقط نعمت الهی؛ بلکه سرمشقی بالنده برای همه آزادی‌خواهان جهان است که باید قدردان این نعمت بزرگ بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تمسک به آموزه‌های دینی و پشتوانه الهی و مردمی را راز و رمز پیروزی، بالندگی، پیشرفت مداوم و اقتدار ایران اسلامی دانست و توضیح داد: تجربه رسیدن به افق‌های نو و جدید در انقلاب اسلامی، ماحصل این ماهیت است.

عبداللهی با قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام‌شده در استان بوشهر تبیین کرد: باید در خط مقدم جهاد علمی قرار گرفت تا در سایه موقعیت خدمت به نظام و مردم، رضایت الهی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌ها پایگاه‌های علمی، فرهنگی و معنوی کشور محسوب می‌شوند و خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت نخستین  گام در مسیر دست‌یابی به اهداف انقلاب و دانشگاه است. برنامه‌های کلان دانشگاه در زمینه‌های بیمه کارکنان، سند آمایش، گسترش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه و تجدیدنظر در چارت می‌تواند به جریان تحول در دانشگاه کمک زیادی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بر حضور و مشارکت عملی و فعلی همه عناصر دانشگاه به جای حضور کلامی و لفظی تأکید کرد و افزود: در پرتو این حضور مؤثر دل‌ها به هم نزدیک و زمینه تحرک هرچه بیشتر و اقدامات اثرگذار مهیا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =