اسرائیل تجاوزات خود علیه «مسجدالاقصی» را متوقف کند

سخنگوی وزارت خارجه اردن با اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه «مسجدالاقصی»، بر لزوم توقف هرچه سریعتر این اقدامات تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از النشره، «ضیف الله فایز» سخنگوی وزارت خارجه اردن به اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ما یک یادداشت اعتراضی را در خصوص تجاوزات اسرائیل به مسجد مبارک الاقصی به نهادهای بین‌المللی ارائه داده ایم. 

ضیف الله فایز تاکید کرد که اردن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی به ویژه نادیده گرفتن اختیارات اداره اوقاف قدس و ممانعت از ترمیم و بازسازی قبه الصخره را محکوم کرده و خواستار توقف این تجاوزات است.

وی خواستار پایبندی رژیم صهیونیستی به تعهدات خود به موجب قوانین بین‌الملل و نیز توقف تجاوزات و احترام به وضعیت تاریخی و قانونی حاکم بر مسجد الاقصی شد. پیشتر نیز سخنگوی وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن سیاست شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین، تاکید کرد که این اقدامات یکجانبه غیرقانونی، نقض صریح قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =