زمان پایان ثبت‌نام در شصتمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت اعلام شد

طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات برای شرکت در شصتمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت که از ۱۴ دی ماه ۹۹ آغاز شده است، فردا ۸ بهمن ماه ۹۹ پایان می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  شصتمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت ۱۶ بهمن ماه ۹۹ برگزار می‎‌شود.

مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات برای شرکت در شصتمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت از ۱۴ دی ماه ۹۹ آغاز شده است و  فردا ۸ بهمن ماه ۹۹ پایان می‌‎یابد. متقاضیان از ۱۴ بهمن ماه می‌توانند با ورود به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت «MHLE» دارای ۱۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل «۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری و ۱۰۰ نمره «بدون نمره منفی» است.

هر کتارنامه داری یک کد ویژه است که در بالای آن درج می‌شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی  در پیوند «تایید کارنامه» قابل استعلام است؛ بنابراین کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون صادر نخواهد شد.  

لازم به ذکر است، کارنامه شصتمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت ۱۶ بهمن ماه ۹۹ توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =